Haha, liten vits med sm om man fortsatt jobberNei, jeg var sykemeldt i juni med bihulebetennelse og bronkitt, men jeg var fortsatt på jobb hver dag, klarte ikke la være.
Formen var dårlig, en kunne jo ikke hvile hjemme.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, liten vits med sm om man fortsatt jobberNei, jeg var sykemeldt i juni med bihulebetennelse og bronkitt, men jeg var fortsatt på jobb hver dag, klarte ikke la være.
Formen var dårlig, en kunne jo ikke hvile hjemme.
Haff ja, er lenge til. Fikk 28/12 jeg, hadde håpe på før jul!Endelig fått time til første ultralyd, men er skuffet over at jeg må vente så lenge... ikke før 6/1/16 :-(
Ja, håpa på å få før jul jeg også, men... får vel bare ta det man får :-/Haff ja, er lenge til. Fikk 28/12 jeg, hadde håpe på før jul!
Ja må nok detJa, håpa på å få før jul jeg også, men... får vel bare ta det man får :-/
Forrige gang var jeg 20 uker på vei når jeg fikk oul. Ikke regna på hvor langt jeg er på vei denne gangen. Syns også det var lenge og vente, spesielt når de som hadde termin etter meg begynte å poste ul bilderJeg får oul når jeg er 19 uker på vei... føler det er lenge å vente. Men så er jeg utålmodig førstegangsfødende med lite peiling og da![]()
Nei, det har du rett i.
Skal ta en telefon i morgen, men har noen ting jeg må få unna på jobb før jeg sitter meg ned i sofaen en uke eller to.
Hva er det med den samvittigheten? dette burde jeg da ikke ha en dårlig følelse for.
shitt... jeg blir fulgt opp og skal ikke klage på detdisse kontrollene jeg hadde denne uken var ekstra kontroller så skal ha ny kontroll på mandag
det er ikke lenge til og fikk jo helt sjokk her
![]()
synes det ble litt mye nå jeg, men ja det er godtGodt med tett oppfølging, da kan man puste litt mer![]()
synes det ble litt mye nå jeg, men ja det er godtspesielt når jeg freaker ut hver gang noen mister her inne ....
har hjerte i halsen da.... sånn er det når man har vært der selv 4 ganger <3
tusen takkUff, det forstår jeg godt. Krysser fingrene for deg
Merker selv at jeg blir litt engstelig når så mange mister. Jeg er gravid for fleste gang, og er nok veldig usikker på det meste..
Kjenner meg igjenGah.... Selv med pottetett nese så fikk jeg plutselig superluktesans i går. Alt lukter sterkt og vondt. Spesielt røyk, eksos og parfyme. Blæ! Klarer nesten ikke ta på deoen min engang![]()
Gah.... Selv med pottetett nese så fikk jeg plutselig superluktesans i går. Alt lukter sterkt og vondt. Spesielt røyk, eksos og parfyme. Blæ! Klarer nesten ikke ta på deoen min engang![]()
Enig med luktene! Tok på leg parfyme her om dagen og holdt på å kveles! Var grusomt!Gah.... Selv med pottetett nese så fikk jeg plutselig superluktesans i går. Alt lukter sterkt og vondt. Spesielt røyk, eksos og parfyme. Blæ! Klarer nesten ikke ta på deoen min engang![]()