Junijentenes skravletråd :)

I dag er jeg 13+0.... så rart å tenke på. Selv om det er 9 uker siden jeg fant ut at jeg har et knøtt i magen, så føles det surrealistisk enda.

I dag er jeg 13+0.... så rart å tenke på. Selv om det er 9 uker siden jeg fant ut at jeg har et knøtt i magen, så føles det surrealistisk enda.
Ja, har ikk gått helt opp for meg heller. Og har ikke helt klart å nyte det heller siden formen har vært elendig. Dukker vel opp når jeg begynner å kjenne liv :)

Ja, har ikk gått helt opp for meg heller. Og har ikke helt klart å nyte det heller siden formen har vært elendig. Dukker vel opp når jeg begynner å kjenne liv :)

Man klarer jo ikke å nyte det med konstant kvalme og elendig form :-P
Ikke her i hvertfall..

I går gikk jeg så langt at jeg sa "jeg bryr meg faktisk ikke om hvordan dette går, jeg er så lei"...
De og da hadde jeg kastet opp alt jeg fikk i meg, utenom tørre hveteboller, og de var jo kjempe god.

Man klarer jo ikke å nyte det med konstant kvalme og elendig form :-P
Ikke her i hvertfall..

I går gikk jeg så langt at jeg sa "jeg bryr meg faktisk ikke om hvordan dette går, jeg er så lei"...
De og da hadde jeg kastet opp alt jeg fikk i meg, utenom tørre hveteboller, og de var jo kjempe god.
Nei, er noe med den formen altså :p virker som det begynner å bli bedre her nå da, ikke kasta opp på to dager nå! Men nå er jeg blitt forkjøla da :p så noe er det hele tiden! Merkes godt at immunforsvaret er svekket, jeg er aldri syk til vanlig.

Håper formen din bedrer seg snart :)

Litt greit å høre at det er flere. :-P jeg har vært heldig og begynt å slippe de verste plagene nå, men jeg har for lite jern, så jeg er så trøtt og slapp hele tiden. Håper tilskuddet hjelper på etter hvert :-) men kvisetryne er jeg blitt. Det var jeg ikke i puberteten engang, og det er så irriterende å måtte plages med det nå... jaja, skal vel ikke klage :rolleyes: skal hale meg ut av senga nå, og inn i pysjen. Helt skutt etter lang dag med julegaveshopping sammen med mamma i går.

Litt greit å høre at det er flere. :-P jeg har vært heldig og begynt å slippe de verste plagene nå, men jeg har for lite jern, så jeg er så trøtt og slapp hele tiden. Håper tilskuddet hjelper på etter hvert :-) men kvisetryne er jeg blitt. Det var jeg ikke i puberteten engang, og det er så irriterende å måtte plages med det nå... jaja, skal vel ikke klage :rolleyes: skal hale meg ut av senga nå, og inn i pysjen. Helt skutt etter lang dag med julegaveshopping sammen med mamma i går.
Huff, julegaveshopping jah! Ikke begynt! :o blir netthandel på black friday i morgen mistenker jeg :p

Huff, julegaveshopping jah! Ikke begynt! :o blir netthandel på black friday i morgen mistenker jeg :p
Blir npk de siste gavene på nrtthandel for min del og. Huttetu!! :-) og så driver jeg og strikker litt votter som skal toves også da, men det går egentlig ganske fort. :-D

• Liker
Reactions: BMC
Så rar og oppblåst i magen i dag.. Akkurat som at jeg merker at det er mye som skjer nede der i dag! Flere som har det litt sånn? :)

Så rar og oppblåst i magen i dag.. Akkurat som at jeg merker at det er mye som skjer nede der i dag! Flere som har det litt sånn? :)
Jeg har også noen dager som jeg kjenner veldig mye aktivitet der nede. Strekker og durer og bobler og stikker. Syns det er litt stas :)

Jeg har også noen dager som jeg kjenner veldig mye aktivitet der nede. Strekker og durer og bobler og stikker. Syns det er litt stas :)
Da får man jo bekreftelse på at noe skjer der hvertfall! :p men merker at det var en slitsom dag på jobb med så "uforklarlig " følelse der + at jeg har vært ekstra trøtt i dag:p Kroppen jobber vel til tider ganske mye med å tilpasse kroppen for svangerskap igjen! :p

Da får man jo bekreftelse på at noe skjer der hvertfall! :p men merker at det var en slitsom dag på jobb med så "uforklarlig " følelse der + at jeg har vært ekstra trøtt i dag:p Kroppen jobber vel til tider ganske mye med å tilpasse kroppen for svangerskap igjen! :p
Ja, tror nok det :) Syns jeg kjenner mest de dagene jeg har vært mer aktiv. Men det kan jo være tilfeldig såklart.

Hei alle sammen som er her. Jeg er så nervøs for første ultralyd i morgen.

Er det utvendig ultralyd? Jeg er 11+4 dager. Håper alt er bra!

Hei alle sammen som er her. Jeg er så nervøs for første ultralyd i morgen.

Er det utvendig ultralyd? Jeg er 11+4 dager. Håper alt er bra!
Det er iallfall fullt mulig å gjøre ultralyden utvendig såpass sent :) Jeg var 11+1 og da tok han utvendig :)

Det er iallfall fullt mulig å gjøre ultralyden utvendig såpass sent :) Jeg var 11+1 og da tok han utvendig :)[/QUOTE

Tusen takk for svar, Kålormen✨ Var du nervøs? Alt vel med deg?
Føler meg ikke gravid nå, eller jo når jeg skal sove og må på do hele tiden og er forkjøla og tett i nesa hele tiden. Er trøtt og blir fortere sliten. Har vært utrolig trøtt hele tiden men føler meg mer klar i hodet. Er så nervøs. Ingen mage, magen føles litt hardere. Men jeg kan bruke buksa mi enda. Og puppene er ikke så ømme lengre som dem var i uke 10. Eller så er jeg blitt vant med alle hormonene og ømheten nå. Jeg er ikke sikker, håper alt går bra i morgen! ❣

Jeg har lest om alle cravingsa deres i det siste. Kanskje kjedelig å skrive med meg når dere har hverandre her. Men jeg måtte bare lette mitt hjerte ❤️ Holdt på å skrive på amerikansk forum, men tenkte det var litt fjernt. God kveld Forhåpentligvis er jeg i godt humør i morgen❣

Syns det høres helt normalt ut at du kjenner mindre på det nå :) Det gjør jeg også. Alt var fint på den ultralyden, og alt er fint nå også, er 13+3.
De ultralydene jeg har hatt (utenom den i dag) er bestillt i panikk enten pga blødning eller fordi "iiiik føler meg ikke gravid lenger"! Så har pleid å være litt nervøs, men ultralyd er bare kos :) Nyt det!

Jeg har lest om alle cravingsa deres i det siste. Kanskje kjedelig å skrive med meg når dere har hverandre her. Men jeg måtte bare lette mitt hjerte ❤️ Holdt på å skrive på amerikansk forum, men tenkte det var litt fjernt. God kveld Forhåpentligvis er jeg i godt humør i morgen❣
Her er alle velkomne :)

:nicethread Takk for beroligende ord fra din opplevelse. :) Det går som regel bra! Skal prøve å nyte det, så godt jeg kan.
Nå vil jeg ikke tenke på morgendagen, phew. Takker Kålormen, you calm me.
Fint, vet jo at alle er velkomne her. Bare jeg som er så himla spent, så i kveld er jeg patetisk, og det er lov :smiley-angelic006

:nicethread Takk for beroligende ord fra din opplevelse. :) Det går som regel bra! Skal prøve å nyte det, så godt jeg kan.
Nå vil jeg ikke tenke på morgendagen, phew. Takker Kålormen, you calm me.
Fint, vet jo at alle er velkomne her. Bare jeg som er så himla spent, så i kveld er jeg patetisk, og det er lov :smiley-angelic006
Går nok strålende :) Lykke til :)

Back
Topp