Mammabjørn
Blir kjent med forumet
Jeg kjøpte min på ebay, fikk den i posten 2 uker etter bestilling. Men leveringstiden der er jo veldig variabel...Hvor er beste plassen å kjøpe doppler på, syns dere?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjøpte min på ebay, fikk den i posten 2 uker etter bestilling. Men leveringstiden der er jo veldig variabel...Hvor er beste plassen å kjøpe doppler på, syns dere?![]()
Ja, har ikk gått helt opp for meg heller. Og har ikke helt klart å nyte det heller siden formen har vært elendig. Dukker vel opp når jeg begynner å kjenne livI dag er jeg 13+0.... så rart å tenke på. Selv om det er 9 uker siden jeg fant ut at jeg har et knøtt i magen, så føles det surrealistisk enda.
Ja, har ikk gått helt opp for meg heller. Og har ikke helt klart å nyte det heller siden formen har vært elendig. Dukker vel opp når jeg begynner å kjenne liv![]()
Nei, er noe med den formen altsåMan klarer jo ikke å nyte det med konstant kvalme og elendig form
Ikke her i hvertfall..
I går gikk jeg så langt at jeg sa "jeg bryr meg faktisk ikke om hvordan dette går, jeg er så lei"...
De og da hadde jeg kastet opp alt jeg fikk i meg, utenom tørre hveteboller, og de var jo kjempe god.
Huff, julegaveshopping jah! Ikke begynt!Litt greit å høre at det er flere.jeg har vært heldig og begynt å slippe de verste plagene nå, men jeg har for lite jern, så jeg er så trøtt og slapp hele tiden. Håper tilskuddet hjelper på etter hvert
men kvisetryne er jeg blitt. Det var jeg ikke i puberteten engang, og det er så irriterende å måtte plages med det nå... jaja, skal vel ikke klage
skal hale meg ut av senga nå, og inn i pysjen. Helt skutt etter lang dag med julegaveshopping sammen med mamma i går.
Blir npk de siste gavene på nrtthandel for min del og. Huttetu!!Huff, julegaveshopping jah! Ikke begynt!blir netthandel på black friday i morgen mistenker jeg
![]()
Jeg har også noen dager som jeg kjenner veldig mye aktivitet der nede. Strekker og durer og bobler og stikker. Syns det er litt stasSå rar og oppblåst i magen i dag.. Akkurat som at jeg merker at det er mye som skjer nede der i dag! Flere som har det litt sånn?![]()
Da får man jo bekreftelse på at noe skjer der hvertfall!Jeg har også noen dager som jeg kjenner veldig mye aktivitet der nede. Strekker og durer og bobler og stikker. Syns det er litt stas![]()
Ja, tror nok detDa får man jo bekreftelse på at noe skjer der hvertfall!men merker at det var en slitsom dag på jobb med så "uforklarlig " følelse der + at jeg har vært ekstra trøtt i dag
Kroppen jobber vel til tider ganske mye med å tilpasse kroppen for svangerskap igjen!
![]()
Det er iallfall fullt mulig å gjøre ultralyden utvendig såpass sentHei alle sammen som er her. Jeg er så nervøs for første ultralyd i morgen.
Er det utvendig ultralyd? Jeg er 11+4 dager. Håper alt er bra!
Det er iallfall fullt mulig å gjøre ultralyden utvendig såpass sentJeg var 11+1 og da tok han utvendig
[/QUOTE
Tusen takk for svar, KålormenVar du nervøs? Alt vel med deg?
Føler meg ikke gravid nå, eller jo når jeg skal sove og må på do hele tiden og er forkjøla og tett i nesa hele tiden. Er trøtt og blir fortere sliten. Har vært utrolig trøtt hele tiden men føler meg mer klar i hodet. Er så nervøs. Ingen mage, magen føles litt hardere. Men jeg kan bruke buksa mi enda. Og puppene er ikke så ømme lengre som dem var i uke 10. Eller så er jeg blitt vant med alle hormonene og ømheten nå. Jeg er ikke sikker, håper alt går bra i morgen! ❣
Her er alle velkomneJeg har lest om alle cravingsa deres i det siste. Kanskje kjedelig å skrive med meg når dere har hverandre her. Men jeg måtte bare lette mitt hjerteHoldt på å skrive på amerikansk forum, men tenkte det var litt fjernt. God kveld Forhåpentligvis er jeg i godt humør i morgen❣
Takk for beroligende ord fra din opplevelse. 
Går nok strålendeTakk for beroligende ord fra din opplevelse.
Det går som regel bra! Skal prøve å nyte det, så godt jeg kan.
Nå vil jeg ikke tenke på morgendagen, phew. Takker Kålormen, you calm me.
Fint, vet jo at alle er velkomne her. Bare jeg som er så himla spent, så i kveld er jeg patetisk, og det er lov![]()