Junijentenes skravletråd :)

Bra det er flere! Tett men lukter alt, føler jeg. Jobber på 1. trinn og drar inn aaaalle rare luktene. Spesielt makrell i tomat og laks har plaget meg de siste dagene. Prøver å skjule småbrekninger for de små :p
Har en jeg går med 1 til 1 og han elsker makrell i tomat med majones :hungover: døden på boks! Også har han en del fysiske utfordringer så det blir selvfølgelig en del graps! Herlig :meh:

Bra det er flere! Tett men lukter alt, føler jeg. Jobber på 1. trinn og drar inn aaaalle rare luktene. Spesielt makrell i tomat og laks har plaget meg de siste dagene. Prøver å skjule småbrekninger for de små :p

Omg... makrell i tomat ja! BLÆ.... Lukter jo fordervelse! :hungover:

Gah.... Selv med pottetett nese så fikk jeg plutselig superluktesans i går. Alt lukter sterkt og vondt. Spesielt røyk, eksos og parfyme. Blæ! Klarer nesten ikke ta på deoen min engang :(
Føler med deg!
Det å åpne kjøleskapet er for meg et mareritt uten like! :(

Idag fikk jeg doppleren i posten! :happy: har akkurat sagt godnatt til knøttet, hjertet slår raskt og fint der inne ♥ 13 uker i morgen. Jeg synes det går sakte :-P
Så koselig at du fikk hørt hjertet slå :)

Idag fikk jeg doppleren i posten! :happy: har akkurat sagt godnatt til knøttet, hjertet slår raskt og fint der inne ♥ 13 uker i morgen. Jeg synes det går sakte :p

De siste ukene synes jeg har gått veldig fort faktisk! Heldigvis! I begynnelsen gikk det utrolig sakte, men nå er vi snart med første milepæl!
12 uker på fredag! Det er jo snart!
Lørdag blir det mine foreldre som skal få vite om det kommende barnebarnet!

Hvor er beste plassen å kjøpe doppler på, syns dere? :)

Back
Topp