Junijentenes skravletråd :)

Nei, jeg var sykemeldt i juni med bihulebetennelse og bronkitt, men jeg var fortsatt på jobb hver dag, klarte ikke la være.
Formen var dårlig, en kunne jo ikke hvile hjemme.
Haha, liten vits med sm om man fortsatt jobber :p men kanskje litt mer rom for å ta det litt rolig på jobb da i alle fall? :)

Endelig fått time til første ultralyd, men er skuffet over at jeg må vente så lenge... ikke før 6/1/16 :-(

Endelig fått time til første ultralyd, men er skuffet over at jeg må vente så lenge... ikke før 6/1/16 :-(
Haff ja, er lenge til. Fikk 28/12 jeg, hadde håpe på før jul!

Jeg har fått time hos fødselslegen på mandag. Det får jeg om jeg er livredd, men skal prøve å ikke dukke opp til timen. Det blir som en motivasjon for frykten min og at jeg blir redd. Det skal fungere :) skal klare dette, men om jeg er livredd har jeg timen. Dette skal gå bra ❤️

Her håper vi på oul etter nyttår:p

Travelt på jobb for mannen før nyttår, så definitivt best i januar for hans del. Er vel i uke 16-18 man skal innkalles, for meg blir det uke 52, 53 og 1.

Jeg får oul når jeg er 19 uker på vei... føler det er lenge å vente. Men så er jeg utålmodig førstegangsfødende med lite peiling og da :-P

Jeg får oul når jeg er 19 uker på vei... føler det er lenge å vente. Men så er jeg utålmodig førstegangsfødende med lite peiling og da :-P
Forrige gang var jeg 20 uker på vei når jeg fikk oul. Ikke regna på hvor langt jeg er på vei denne gangen. Syns også det var lenge og vente, spesielt når de som hadde termin etter meg begynte å poste ul bilder :p

shitt... jeg blir fulgt opp og skal ikke klage på det :) disse kontrollene jeg hadde denne uken var ekstra kontroller så skal ha ny kontroll på mandag :o det er ikke lenge til og fikk jo helt sjokk her :o

Nei, det har du rett i.
Skal ta en telefon i morgen, men har noen ting jeg må få unna på jobb før jeg sitter meg ned i sofaen en uke eller to.
Hva er det med den samvittigheten? dette burde jeg da ikke ha en dårlig følelse for.

Jeg er sykmeldt i to uker nå, og har en utrolig dårlig samvittighet.. Vi må bare tenke at det er det beste for både oss og den lille.

shitt... jeg blir fulgt opp og skal ikke klage på det :) disse kontrollene jeg hadde denne uken var ekstra kontroller så skal ha ny kontroll på mandag :eek: det er ikke lenge til og fikk jo helt sjokk her :eek:

Godt med tett oppfølging, da kan man puste litt mer :)

Godt med tett oppfølging, da kan man puste litt mer :)
synes det ble litt mye nå jeg, men ja det er godt :) spesielt når jeg freaker ut hver gang noen mister her inne .... :o har hjerte i halsen da.... sånn er det når man har vært der selv 4 ganger <3

synes det ble litt mye nå jeg, men ja det er godt :) spesielt når jeg freaker ut hver gang noen mister her inne .... :eek: har hjerte i halsen da.... sånn er det når man har vært der selv 4 ganger <3

Uff, det forstår jeg godt. Krysser fingrene for deg :)
Merker selv at jeg blir litt engstelig når så mange mister. Jeg er gravid for første gang, og er nok veldig usikker på det meste..

Last edited by a moderator:
Uff, det forstår jeg godt. Krysser fingrene for deg :)
Merker selv at jeg blir litt engstelig når så mange mister. Jeg er gravid for fleste gang, og er nok veldig usikker på det meste..
tusen takk :) det skjønner jeg, men det er bare sånn det er dessverre :( jeg er gravid for 7.gang :o har en engel og lille N på 2 år så vært gjennom en del for å få de barna vi får <3

Gah.... Selv med pottetett nese så fikk jeg plutselig superluktesans i går. Alt lukter sterkt og vondt. Spesielt røyk, eksos og parfyme. Blæ! Klarer nesten ikke ta på deoen min engang :(

Gah.... Selv med pottetett nese så fikk jeg plutselig superluktesans i går. Alt lukter sterkt og vondt. Spesielt røyk, eksos og parfyme. Blæ! Klarer nesten ikke ta på deoen min engang :(
Kjenner meg igjen :) kjøpte deo uten lukt og enda lukter den :p klarer å spise middag men lukter fysj :p

Bra det er flere! Tett men lukter alt, føler jeg. Jobber på 1. trinn og drar inn aaaalle rare luktene. Spesielt makrell i tomat og laks har plaget meg de siste dagene. Prøver å skjule småbrekninger for de små :p

Back
Topp