Junijentenes skravletråd :)

Jeg var sykemeldt ut uke 9, vært i jobb i to uker nå, kunne ikke begynt før. Kjenn på formen og gjør d som føles rett for deg! (Drit oppi folk som sier at en er gravid, ikke syk! Og vis meg den mann som hadde gått på jobb i så dårlig som man lett er i d værste HCG-ukene! Pluss= man er erstattelige på jobb, ingen kan ta jobben m ruging for deg!;))

Ja, jeg tror jeg skal ringe legen i morgen.
Begrenset hvor lenge jeg klarer å skjule at jeg kaster opp flere ganger om dagen.
Jeg er alene mye med 2 barn hjemme også, fint om de i hvertfall får mat, gjort lekser og litt omsorg i løpet av dagen.

Ja, så lenge det ikke er noen grunn til å si noe er det jo bare å la være. Jeg måtte si noe til sjefen slik at hun fikk begynt å jobbe med å finne en langtidsvikar for meg. Trenger autorist helsepersonell i den stillingen, så kan ikke være hvem som helst liksom.

Tenker det må lyses ut vikar for meg, men det kan drøye til ut på våren.
Jeg håper jeg skal komme meg tilbake i jobb relativt raskt.

Tenker det må lyses ut vikar for meg, men det kan drøye til ut på våren.
Jeg håper jeg skal komme meg tilbake i jobb relativt raskt.
Ja, da kan det nok vente. Her må vikaren inn allerede nå, så da måtte jeg nesten si noe :p

Ammedebatten og pels er jo også sensitive greier.
Ellers bryr jeg meg fint lite om folk velger å amme eller ikke, deres kropp, deres barn, deres valg :-) amming er ikke for alle.
(sånn, da kaster jeg meg ikke ut i den debatten om 7 mnd)

Middag i ovnen, så lite lyst på mat.

Er jeg helt pingle om jeg spør legen min om en ukes sykemelding slik at jeg kan komme meg igjennom uke 8?
Huff, jeg er så dårlig om dagen, helt ille fra jeg står opp til jeg legger meg.
Heiv også inn håndkle den uka :P

Akkurat nå kjenner jeg at jeg at jeg kunne kastet inn håndkleet på minuttet! Utslitt og kvalm!

Heldigvis bare trøtt og sliten jeg, men i slutten av forrige uke begynte det virkelig å tære på humøret.
Kan ikke forestille meg hvordan det er å være kvalm i tillegg!
Håper alle føler seg om ikke annet litt bedre denne uka!! :Heartred

Aff, bare 10 min til jeg må kjøre på jobb og jeg har så lite lyst i dag :/ kvalm og hinsides trøtt i dag... Også regner og blåser det så alle ungene vil nok være inne... Blir mye støy og mas...

Aff, bare 10 min til jeg må kjøre på jobb og jeg har så lite lyst i dag :/ kvalm og hinsides trøtt i dag... Også regner og blåser det så alle ungene vil nok være inne... Blir mye støy og mas...

Kjenner meg SÅ igjen i dette! Det er et ork noen ganger, spesielt når man jobber med barn kjenner jeg :p Hvordan går det nå?

Da blei det sykemelding på meg i dag, ut mndn.. Føler meg helt elendig som blir hjemme fra jobb!!

Kjenner meg SÅ igjen i dette! Det er et ork noen ganger, spesielt når man jobber med barn kjenner jeg :p Hvordan går det nå?

Ja noen ganger tar jo energinivået helt av hos de små!

Men det gikk jo selvfølgelig bedre enn forventet ;) midt på dagen er den beste tiden, nå er det kveldskvalmen som står på hehe.

Huff, fikk ikke ringt legen i dag, jeg går liksom å utsetter og utsetter.
Sovnet i lunsjen..
Kvalm, trøtt og helt utslitt.
Jeg pleier å ha tonnevis med energi.

Gyn i morgen, høre hva han sier.
Evt ringe legen min etter den timen.
kastet opp alt jeg har spist etter lunsj, så nå drikker jeg bare sitron brus med mye isbiter.

Huff, fikk ikke ringt legen i dag, jeg går liksom å utsetter og utsetter.
Sovnet i lunsjen..
Kvalm, trøtt og helt utslitt.
Jeg pleier å ha tonnevis med energi.

Gyn i morgen, høre hva han sier.
Evt ringe legen min etter den timen.
kastet opp alt jeg har spist etter lunsj, så nå drikker jeg bare sitron brus med mye isbiter.
Tenker det er på tide å ringe legen. Du tjener ingenting på å slite deg ut.

Tenker det er på tide å ringe legen. Du tjener ingenting på å slite deg ut.

Nei, det har du rett i.
Skal ta en telefon i morgen, men har noen ting jeg må få unna på jobb før jeg sitter meg ned i sofaen en uke eller to.
Hva er det med den samvittigheten? dette burde jeg da ikke ha en dårlig følelse for.

Nei, det har du rett i.
Skal ta en telefon i morgen, men har noen ting jeg må få unna på jobb før jeg sitter meg ned i sofaen en uke eller to.
Hva er det med den samvittigheten? dette burde jeg da ikke ha en dårlig følelse for.
Tror vi bare er sånn. Mange av oss i alle fall. Liker ikke være borte fra jobb jeg heller, men er aldri sm ellers.

Tror vi bare er sånn. Mange av oss i alle fall. Liker ikke være borte fra jobb jeg heller, men er aldri sm ellers.

Nei, jeg var sykemeldt i juni med bihulebetennelse og bronkitt, men jeg var fortsatt på jobb hver dag, klarte ikke la være.
Formen var dårlig, en kunne jo ikke hvile hjemme.

Back
Topp