Sikkert hyggelig nok derHm, virket jo litt kjipt at det er bråk i juli-gruppa da, med at jeg muligens ender opp der etter ul.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert hyggelig nok derHm, virket jo litt kjipt at det er bråk i juli-gruppa da, med at jeg muligens ender opp der etter ul.....
Haha...
Jeg trodde det var "bakovervendt eller ikke, gi babyen is når de er 6 mnd, la babyen få hull i ørene" osv som skapte drama på et forum, ikke at terminlisten ikke ble kjapt nok oppdatert..
Ja, er vel ikke til å unngå, selv om det er jo litt kjiptSikkert hyggelig nok derLitt gneldring blir det alltids. Var jo litt tendenser til kjeklig i en kontroversiell 'spis hva du vil'-tråd her for noen dager siden også.
På Juli 14 var det faktisk ammedebatten samt muligheter for pels i kragen på en jakke som ble 3.verdenskrig! Haha. Lurer på om det var ei som alltid ble usaklig og på personangrep som ble utestengt men ellers er det heldigvis 99% kos![]()
Nei det er ikke pinglete. Kasta selv inn håndkleet i uke 8. Håper på å kunne jobbe snart, men foretrekker å slippe å gå å brekke meg på jobbAmmedebatten og pels er jo også sensitive greier.
Ellers bryr jeg meg fint lite om folk velger å amme eller ikke, deres kropp, deres barn, deres valgamming er ikke for alle.
(sånn, da kaster jeg meg ikke ut i den debatten om 7 mnd)
Middag i ovnen, så lite lyst på mat.
Er jeg helt pingle om jeg spør legen min om en ukes sykemelding slik at jeg kan komme meg igjennom uke 8?
Huff, jeg er så dårlig om dagen, helt ille fra jeg står opp til jeg legger meg.
Synes ikke det er pingleteAmmedebatten og pels er jo også sensitive greier.
Ellers bryr jeg meg fint lite om folk velger å amme eller ikke, deres kropp, deres barn, deres valgamming er ikke for alle.
Er jeg helt pingle om jeg spør legen min om en ukes sykemelding slik at jeg kan komme meg igjennom uke 8?
Bare finne på noe jeg kan si på jobb..Nei det er ikke pinglete. Kasta selv inn håndkleet i uke 8. Håper på å kunne jobbe snart, men foretrekker å slippe å gå å brekke meg på jobb![]()
Nå er det under 17 timer til ul![]()
Spent hvor langt jeg er i morgen. Menstermin fungerer ikke her pga ustabil syklus. Håper at blodansamlingen er borte i morgen. Får da blir det ul 30. November
hvis ikke må jeg inn 4-5 dager etter så håper at jeg slipper det
vil bare nyte
Istad brøt jeg ut i gråt og livredd for å miste. Ikke vet jeg hvorfor. Men så inn så jeg at jeg skal bli mamma igjen
![]()

Jeg valgte å ikke si noe som helst. Nå har nok de fleste skjønt det da siden min stilling er lyst ut vikariat på (utagering og battarbeid, så jeg skal få tilrettelegging med dagjobb). Men så er jeg passert 12 uker også nå.Bare finne på noe jeg kan si på jobb..
Hmmm..
Hun sjefen min klarer ikke å holde tett, så her får det bli en sykemelding uten forklaring.Jeg valgte å ikke si noe som helst. Nå har nok de fleste skjønt det da siden min stilling er lyst ut vikariat på (utagering og battarbeid, så jeg skal få tilrettelegging med dagjobb). Men så er jeg passert 12 uker også nå.
JoVar ikke du på UL på Torsdag?
Det var tett oppfølging
Fint de passer på deg da.
Håper du snart kan senke skuldrene.
Skjønner da at tiden faktisk begynner å fly!Da har første meldt seg inn på August 2016 forumet.![]()
Ja, så lenge det ikke er noen grunn til å si noe er det jo bare å la være. Jeg måtte si noe til sjefen slik at hun fikk begynt å jobbe med å finne en langtidsvikar for meg. Trenger autorist helsepersonell i den stillingen, så kan ikke være hvem som helst liksom.Hun sjefen min klarer ikke å holde tett, så her får det bli en sykemelding uten forklaring.
Da slipper jeg nok å gå på julebordet til helgen, tanken på julemat gjør meg uvel.
Ikke sett tråden jeg heller, bare sett hva I&T skrev, men det hørtes ut som dramafolk må da tåle og vente litt på å få oppdatert terminlisten? Hehe
Haha, jaDa jeg så, hadde moderatorer allerede vært inn og stengt tråden og minnet om nettvett-regler, så den er vel slettet. Tenker d er helt urimelig å forvente at akt skal bli oppdatert på minuttet. Vi skal være her lenge, har ikke hastog ikke minst, drama kan vi finne andre plasser, ikke her...
![]()
Jeg var sykemeldt ut uke 9, vært i jobb i to uker nå, kunne ikke begynt før. Kjenn på formen og gjør d som føles rett for deg! (Drit oppi folk som sier at en er gravid, ikke syk! Og vis meg den mann som hadde gått på jobb i så dårlig som man lett er i d værste HCG-ukene! Pluss= man er erstattelige på jobb, ingen kan ta jobben m ruging for deg!Ammedebatten og pels er jo også sensitive greier.