Junijentenes skravletråd :)

Jo; i uke 9 av svangerskapet veier den lille bolten som skaper sååå mye motgang i mors liv kun 1-2 gram! Det er så sinnsykt å tenke på... :O

Ååå! Endelig har kvalmen begynt å slippe taket! :hurra: er 11+2 i dag. Ska til jordmor neste uke. Og nå gruer jeg meg, faktisk. Er redd for å få "kjeft" fordi jeg er overvektig. Men det har jeg vært i mange år, har slitt med lavt stoffskifte. Håper jeg får ei snill jordmor ;) har lagt på meg ca 1-1,5 kg i svangerskapet sålangt da, så det er jo greit. (Eller??) Uff, jeg får så nerver for leger og sånne litt autoritære personer. Blæh!
Jaja. Gleder meg uansett til helga. :-D da blir det konsert, og så er det meldt snø!!! :heart:

Forresten, er det noen her inne som har prøvt sånn doppler? Angelsounds for å finne hjertelyden til mini? Har bestilt meg en sånn på ebay, er spent på om den funker noe særlig. :)

God helg alle sammen :D jeg vil nyte denne graviditeten nå ❤️ fikk time i posten til jordmor om 18 dager :) og ringer legen min til uken :) kos dere :D herregud glemte vognen vår i bhg i går jeg :p var opptatt med FAU og hjelpe på høstfesten :)

Forresten, er det noen her inne som har prøvt sånn doppler? Angelsounds for å finne hjertelyden til mini? Har bestilt meg en sånn på ebay, er spent på om den funker noe særlig. :)
Jeg hadde det sist gang, funket veldig fint :) fant hjertelyden uten problem i uke 11 :) min var bestilt her i Norge da, men vil tro det er samme med mindre de har fake angelsounds på ebay?

Jeg hadde det sist gang, funket veldig fint :) fant hjertelyden uten problem i uke 11 :) min var bestilt her i Norge da, men vil tro det er samme med mindre de har fake angelsounds på ebay?
Håper nå den er ekte ja. Het nå doppler angelsounds. Men man vet nå aldri på ebay:confused: gleder meg til jeg får den uansett. Den er sendt, håper den dukker opp iløpet av et par uker.

• Liker
Reactions: BMC
Jeg har angelsound doppler! Vel og merke fra angelsound sine sider. Den funker gull. Brukte den forrige svangerskap også. Denne gangen fant jeg hjertelyden klart og tydelig 10+1:D helt fantastisk!

Jeg har den :) fant hjertelyd 9+2 forrige gang og 9+3 denne gangen :)
Kjenner det er veldig deilig og betryggende!
Har hatt en tidlig ultralyd så vet jo at lille knopp er på rett sted og at alt er fint foreløpig. Så
Så lenge jeg finner hjertelyden tror jeg ikke jeg trenger noen flere ul :) penger spart!

Back
Topp