Ja!Mm, det er jo kjempegodt!
Hihi, bra.Takk for tipset! Tror jeg har funnet meg en ny favoritt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja!Mm, det er jo kjempegodt!
Hihi, bra.Takk for tipset! Tror jeg har funnet meg en ny favoritt![]()
Jo det gjør detHeter det ikke gravid-hjerne? Det kaller jeg det.![]()
Å der glemte jeg hva jeg skulle poste! Er det muligMerker hormonene nå altså!
Masse lykke til!UL snart..
Nervøs ja.
Lykke til!UL snart..
Nervøs ja.
Lykke til!!UL snart..
Nervøs ja.
Jeg hadde det sist gang, funket veldig fintForresten, er det noen her inne som har prøvt sånn doppler? Angelsounds for å finne hjertelyden til mini? Har bestilt meg en sånn på ebay, er spent på om den funker noe særlig.![]()
Håper nå den er ekte ja. Het nå doppler angelsounds. Men man vet nå aldri på ebayJeg hadde det sist gang, funket veldig fintfant hjertelyden uten problem i uke 11
min var bestilt her i Norge da, men vil tro det er samme med mindre de har fake angelsounds på ebay?
Jeg har angelsound doppler! Vel og merke fra angelsound sine sider. Den funker gull. Brukte den forrige svangerskap også. Denne gangen fant jeg hjertelyden klart og tydelig 10+1Forresten, er det noen her inne som har prøvt sånn doppler? Angelsounds for å finne hjertelyden til mini? Har bestilt meg en sånn på ebay, er spent på om den funker noe særlig.![]()
Forresten, er det noen her inne som har prøvt sånn doppler? Angelsounds for å finne hjertelyden til mini? Har bestilt meg en sånn på ebay, er spent på om den funker noe særlig.![]()
Nyt kvelden!! Og ostepoppenForresten hjemme alene i kveld og det er superdeiligsjef over tv'en og kan munche så mye ostepop jeg vil uten at sambo klager
![]()
love it!
Verdt kvalmen hehe![]()
TakkNyt kvelden!! Og ostepoppen![]()