Junijentenes skravletråd :)

Finnes det en Facebook gruppe for oss med termin i juni?
De jeg har funnet er generelle grupper for de med baby/ gravid. Mange jeg kjenner der.
Hadde vært kjekt med en lukket gruppe :)

Her kom samboer tidligere hjem enn forventet, så fikk ikke gjort en dritt før han kom :p bruker utsette til siste liten haha!
Jeg og! Føler liksom jeg må holde et minimum av standard på heimen når jeg er hjemme hele dagen, så sånn omtrent når mannen vanligvis kjører fra jobb tar jeg ut av/setter inn i oppvaskmaskina, smårydder og bretter eventuelle rene klær. Hadde vært pinlig om han skulle slumpe til å komme tidlig :p

Jeg og! Føler liksom jeg må holde et minimum av standard på heimen når jeg er hjemme hele dagen, så sånn omtrent når mannen vanligvis kjører fra jobb tar jeg ut av/setter inn i oppvaskmaskina, smårydder og bretter eventuelle rene klær. Hadde vært pinlig om han skulle slumpe til å komme tidlig :p
Ulempen med å ha mann som studerer haha :p bruker ikke komme hjem før 15:30, i dag kom han kl 13 :o jeg lå som et slakt pp sofaen akkuray som jeg gjorde da han dro på morgenen :p

Ulempen med å ha mann som studerer haha :p bruker ikke komme hjem før 15:30, i dag kom han kl 13 :o jeg lå som et slakt pp sofaen akkuray som jeg gjorde da han dro på morgenen :p
Ai ai! Kunne jo sendt ei melding først! ;)

Ai ai! Kunne jo sendt ei melding først! ;)
Gikk fint da, jeg er såpass dårlig at han ikke forventer så mye hehe :p men jeg bruker å prøve å få stelt meg litt og tatt litt på kjøkkenet i alle fall!

Jeg skulle skrive noe her men så var det så mye å lese og når jeg var ferdig var det glemt :rolleyes:
Noen andre som er i ammetåka allerede :p
Hahahahaha :p her har den vel aldri helt sluppet taket etter forrige gang :rolleyes: #mammatåke :p

Back
Topp