KSTMK
Forelsket i forumet
Nam! Tror jeg må prøve det til kveldsmat :-DJa! Brødskive med brelett, norvegia og tynne epleskiver.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nam! Tror jeg må prøve det til kveldsmat :-DJa! Brødskive med brelett, norvegia og tynne epleskiver.![]()
Vi har lukket gruppe her inne!Finnes det en Facebook gruppe for oss med termin i juni?
De jeg har funnet er generelle grupper for de med baby/ gravid. Mange jeg kjenner der.
Hadde vært kjekt med en lukket gruppe![]()
Hvor finner jeg den?Vi har lukket gruppe her inne!![]()
Jeg og! Føler liksom jeg må holde et minimum av standard på heimen når jeg er hjemme hele dagen, så sånn omtrent når mannen vanligvis kjører fra jobb tar jeg ut av/setter inn i oppvaskmaskina, smårydder og bretter eventuelle rene klær. Hadde vært pinlig om han skulle slumpe til å komme tidligHer kom samboer tidligere hjem enn forventet, så fikk ikke gjort en dritt før han kombruker utsette til siste liten haha!
Du finner info om den skjulte gruppen oppe i de festa innleggene på toppenHvor finner jeg den?![]()
Ulempen med å ha mann som studerer hahaJeg og! Føler liksom jeg må holde et minimum av standard på heimen når jeg er hjemme hele dagen, så sånn omtrent når mannen vanligvis kjører fra jobb tar jeg ut av/setter inn i oppvaskmaskina, smårydder og bretter eventuelle rene klær. Hadde vært pinlig om han skulle slumpe til å komme tidlig![]()
Ai ai! Kunne jo sendt ei melding først!Ulempen med å ha mann som studerer hahabruker ikke komme hjem før 15:30, i dag kom han kl 13
jeg lå som et slakt pp sofaen akkuray som jeg gjorde da han dro på morgenen
![]()
Gikk fint da, jeg er såpass dårlig at han ikke forventer så mye heheAi ai! Kunne jo sendt ei melding først!![]()
Du må ha minst 50 innlegg i juni forumet og vært medlem i minst en mnd. Deretter sender du melding til BMC - det ligger en tråd festet øverst på siden her som forklarer deg steg for stegHvor finner jeg den?![]()
HahahahahaJeg skulle skrive noe her men så var det så mye å lese og når jeg var ferdig var det glemt
Noen andre som er i ammetåka allerede![]()
Jeg skulle skrive noe her men så var det så mye å lese og når jeg var ferdig var det glemt
Det er nydelig og gir en skikkelig god følelse å lese at andre også er slik!!Jeg skulle skrive noe her men så var det så mye å lese og når jeg var ferdig var det glemt
Haha, helt santDet er nydelig og gir en skikkelig god følelse å lese at andre også er slik!!![]()
Det er amaaazing!Nam! Tror jeg må prøve det til kveldsmat :-D
Jeg skulle skrive noe her men så var det så mye å lese og når jeg var ferdig var det glemt
Mm, det er jo kjempegodt!Ja! Brødskive med brelett, norvegia og tynne epleskiver.![]()
Takk for tipset! Tror jeg har funnet meg en ny favorittDet er amaaazing!![]()