B
*Blenda*
Guest
Jeg går å venter på at august gruppen skal åpne.
Da er det jo en del bak oss (haha)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir vel snart?Jeg går å venter på at august gruppen skal åpne.
Det blir vel snart?vi nærmer oss jo 12 uker de som er lengst på vei! Syns det har gått for jeg.
Ser at juli har folk frem til den 26 på terminlista (måtte snoke hehe), så er nok ikke så lenge igjen til de begynner å flytte inn på augustJa, blir vel neste helg? neste uke?
Vet ikke.
Jo, tiden går fort, men samtidig så sent.
Vanskelig å forklare.
Ser at juli har folk frem til den 26 på terminlista (måtte snoke hehe), så er nok ikke så lenge igjen til de begynner å flytte inn på august![]()
Jeg håper bare formen blir bedre til advent, er så kjedelig å ikke være i form til noe som helst. Burde vært rundvaska her, men begynner å brekke meg med engang jeg prøver gjøre noe.Oisann, de har det ja.
Spennende.
Nå begynner jo tiden å gå unna her da, nærmer seg advent med stormskritt <3 GLEDER MEG!
Ja, jeg har bare hatt den intense kvalmen i 1.5 uker nå.Jeg håper bare formen blir bedre til advent, er så kjedelig å ikke være i form til noe som helst. Burde vært rundvaska her, men begynner å brekke meg med engang jeg prøver gjøre noe.
Slenger meg på denne tråden jeg! Er ny her på bv
Er (endelig) gravid etter mange års prøving og IVF forsøk! 9 uker idag<3
Gleder meg veldig! har ikke fortalt det til andre enn foreldrene våre, så koselig med skravletråd![]()
Slenger meg på denne tråden jeg! Er ny her på bv
Er (endelig) gravid etter mange års prøving og IVF forsøk! 9 uker idag<3
Gleder meg veldig! har ikke fortalt det til andre enn foreldrene våre, så koselig med skravletråd![]()
Ja! Brødskive med brelett, norvegia og tynne epleskiver.Fikk kravla meg opp av sofaen jeg også. Overfladisk rydding før mannen kom hjem, så ser det ut som jeg har gjort noe iløpet av dagen iallefall
Middag er triste greier her. Fiskekaker og potetstappe *kvalm*
Eneste som frister er knekkebrød og "spagetti ala capri"
Andre med rare matvaner for tiden?
Her kom samboer tidligere hjem enn forventet, så fikk ikke gjort en dritt før han komFikk kravla meg opp av sofaen jeg også. Overfladisk rydding før mannen kom hjem, så ser det ut som jeg har gjort noe iløpet av dagen iallefall
Middag er triste greier her. Fiskekaker og potetstappe *kvalm*
Eneste som frister er knekkebrød og "spagetti ala capri"
Andre med rare matvaner for tiden?