Junijentenes skravletråd :)

:depressed:
Kvalmen er kommet...
Nå har jeg kjent på hele uka, men i dag tok det helt av.
Og jeg er jo akkurat der at det skal eskalere noen uker.
Eneste jeg har lyst på er dau cola og mozell.
Føler med deg, er forferdelig med den kvalmen. Jeg håper så inderlig det gir seg snart, for jeg er møkklei!

Føler med deg, er forferdelig med den kvalmen. Jeg håper så inderlig det gir seg snart, for jeg er møkklei!

Huff ja, du har vel hatt det noen uker?
I mine to tidligere svangerskap har kvalmen kommet i uke 7+ noe og vart til ungen var ute.
Nå kom den akkurat uke 6 og blir verre hver dag.
:yuck:

Nå er mannen heldigvis kommet hjem etter 14 dager, så da får jeg slappet litt av mellom slagene.

Huff ja, du har vel hatt det noen uker?
I mine to tidligere svangerskap har kvalmen kommet i uke 7+ noe og vart til ungen var ute.
Nå kom den akkurat uke 6 og blir verre hver dag.
:yuck:

Nå er mannen heldigvis kommet hjem etter 14 dager, så da får jeg slappet litt av mellom slagene.
Ja, begynte vel rundt uke 6 men var da helt overkommelig. Har vært ille siden uke 8 og er ca uke 11 nå. Vært sykemeldt i 3 uker og er blitt sm i to uker til nå. Håper virkelig det gir seg snart, dauer om jeg må gå slik til ungen kommer ut :p

Ja, begynte vel rundt uke 6 men var da helt overkommelig. Har vært ille siden uke 8 og er ca uke 11 nå. Vært sykemeldt i 3 uker og er blitt sm i to uker til nå. Håper virkelig det gir seg snart, dauer om jeg må gå slik til ungen kommer ut :p

Ja, jeg føler med deg.
Jeg håper jeg kan få ET fint svangerskap, jeg har vært ødelagt fra uke 8 og ut med begge de to andre.

Ja, jeg føler med deg.
Jeg håper jeg kan få ET fint svangerskap, jeg har vært ødelagt fra uke 8 og ut med begge de to andre.
Huff, det håper jeg du slipper denne gangen!

Huff, det håper jeg du slipper denne gangen!
Satser på det.
Det positive var vel at jeg hadde en vektøkning på 3 og 5 kg..
Det negative er vel at jeg ligger akkurat på grensen til undervektig i utgangspunktet, så jeg såg jo ikke ut etter de var født.
Spiste meg kjapt opp da, kjekt når maten ble i magen.:D
Når alle skulle ned i vekt så kunne jeg jobbe meg opp ..

Ul om 3 dager :)

Last edited:
Konsert og bytur i dag. Blir rart å være den eneste som er edru..

Konsert og bytur i dag. Blir rart å være den eneste som er edru..
Det blir sikkert moro uansett da!:) vi har febersykt barn i dag så her blir det full avslapping i dag!

Blir ul på meg idag :) overraske mannen med det i morgen. Håper han liker farsdagsgaven sin ❤️

• Liker
Reactions: BMC
Har ikke vært kvalm på to dager. Sinnsykt deilig og litt rart samtidig :p
Åååh, så misunnelig jeg ble nå :p hadde selv 2-3 dager rundt uke 9 der jeg var fin for kvalmen, men så kom den tilbake!

Åååh, så misunnelig jeg ble nå :p hadde selv 2-3 dager rundt uke 9 der jeg var fin for kvalmen, men så kom den tilbake!

Håpet det roer seg hos deg også snart! Jeg hadde noen gode dager i uke 8 trur jeg det var. Men så kom det tilbake igjen. Blir nesten spennende å se om det løsner her nå (virker som det er normalt i uke 10?) eller om det kommer i retur om noen dager! :wtf: Jeg er 10+4 i dag :)

Håpet det roer seg hos deg også snart! Jeg hadde noen gode dager i uke 8 trur jeg det var. Men så kom det tilbake igjen. Blir nesten spennende å se om det løsner her nå (virker som det er normalt i uke 10?) eller om det kommer i retur om noen dager! :wtf: Jeg er 10+4 i dag :)
Håper vi alle slipper kvalmen snart! Er uke 11 nå, men fortsatt like kvalm, blææææh :(

Gruer meg til å reise til sjukehuset på ultralyd på mandag, tar ca 1 time med ferje og kjøring og eg blir dårlig av ein liten tur på butikken...

Håper vi alle slipper kvalmen snart! Er uke 11 nå, men fortsatt like kvalm, blææææh :(
Me too! :( jm "trøsta" meg med at for de fleste så slipper kvalmen i uke 12-20... (Takk for den magre trøsta liksom :p orker ikke 9 uker til med kvalme nå! :p

Aldri hørt noe om! :o
Jeg spiste hvit saus laget fra bunnen med muskat til frokost-lunch-middag-kvelds-nattmat hver eneste dag i 4 mnd forrige svangerskap, og ingen som sa noe på det i det hele tatt :p
Dét er riiiimelig crazy pregnant lady-atferd det!

Siden jeg nå har vært på ul skal jeg og mine kose oss med dette noen uker ❤️ Så blir nok borte noen uker, men oppdaterer ved kontroller og følger med.

Snakkes snart da jenter :) gjorde dette med lille N også. Veldig deilig å bare nyte det og nå sammen med kommende storesøster og ❤️ Lykke til på kontroll og ul dere som skal på det før jeg titter nesen innom :)

Back
Topp