W
Wardruna
Guest
Spesielt når en plutselig får sykt lyst på smørbrød!
Det fikk jeg sykt lyst på idag også, så jeg måtte kjøpe karbonade å lage karbonadesmørbrød. Mmmm! Men skulle helst vært roastbiff!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spesielt når en plutselig får sykt lyst på smørbrød!
Kan egentlig brukeren nekte det? Er ikke det en arbeidsmiljølovgreie? Plassmangel er jo en annen sak, såklart, og det er jo umulig å være svart/hvitt i angående som dette. Men det høres litt rart ut å nekte personalet å forebygge ødeleggelse av ryggene sine. Kan jo også være en faktor som gjør det vanskeligere å rekruttere.Desverre så nekter brukeren det.. Og på badet er det ikke plass til noe hjelpemidler, så må nok fysisk løft til.
Det fikk jeg sykt lyst på idag også, så jeg måtte kjøpe karbonade å lage karbonadesmørbrød. Mmmm! Men skulle helst vært roastbiff!
Haha!Reke og laks![]()
Og kanskje et karbonade hvis jeg hadde orket mer![]()
Synd jeg ikke kjenner noen gamle som skal ha selskap snart...
Ok. Ja, søstra mi er også bpa og de nekter også å bruke seil. Har noe med at korsettet gjør det ubehagelig..Desverre så nekter brukeren det.. Og på badet er det ikke plass til noe hjelpemidler, så må nok fysisk løft til.
StemmerHaha!Det er sånn man spiser i gamle folks bursdager og begravelser. Men er jo alltids en vinner, da. Også blir det bløtkake og kaffe etterpå!

Samme tenkte jeg, ble kvalm av tankenStemmermen tror jeg står øver bløtkaka
![]()
Hva skal du ha til middag?Ååååå gleder meg til middag idagogså skal bestevenninnen min være med på ul på tirsdag
hun er "tante" til lille N
![]()
FiskebollerHva skal du ha til middag?![]()
Hmm... Vanligvis syns jeg jo det er megagodt, men klarer ikke helt bestemme meg om det var noe som kunne friste nå eller ikkeFiskebollerbegynte å fryse på det kl 22:00 igår x) gadd ikke gå i butikken så sent og starte med så stor middag
![]()
Kan man spise karri som gravid?Hmm... Vanligvis syns jeg jo det er megagodt, men klarer ikke helt bestemme meg om det var noe som kunne friste nå eller ikkeskjønner godt du ikke orka det så sent ja haha
kjente det kunne friste med NOE med karri (bruker karri på fiskebollene)!
Håper da det, spiste masse kylling i karri forrige gangKan man spise karri som gravid?jeg har ikke spist det hjemmelaget siden mamma laget da mann ikke spiser annen fisk enn laks
![]()
Karri fristerHåper da det, spiste masse kylling i karri forrige gangikke lest noe om at man ikke kan spise det
![]()
Hæ? Kan man ikke spise muskat?Karri fristermuskat er vel det man ikke skal spise
![]()
Ikke ut fra hva jeg har hørt i hvitsaus. Men i kaker er det så liteHæ? Kan man ikke spise muskat?
Tror det skal store mengder til for at det er farlig. Spis med god samvittighet, er jo ikke noe du spiser hver dag liksom.fant ut at muskat er helt ok å spise når det er snakk om små mengdermannen kjøpte ferdig toro fiskeboller og der er det muskat så jeg vet ikke helt om jeg tørr å spise den jeg
![]()
Det er santTror det skal store mengder til for at det er farlig. Spis med god samvittighet, er jo ikke noe du spiser hver dag liksom.