Junijentenes skravletråd :)

Desverre så nekter brukeren det.. Og på badet er det ikke plass til noe hjelpemidler, så må nok fysisk løft til.
Kan egentlig brukeren nekte det? Er ikke det en arbeidsmiljølovgreie? Plassmangel er jo en annen sak, såklart, og det er jo umulig å være svart/hvitt i angående som dette. Men det høres litt rart ut å nekte personalet å forebygge ødeleggelse av ryggene sine. Kan jo også være en faktor som gjør det vanskeligere å rekruttere.

Det fikk jeg sykt lyst på idag også, så jeg måtte kjøpe karbonade å lage karbonadesmørbrød. Mmmm! Men skulle helst vært roastbiff!

Reke og laks :D
Og kanskje et karbonade hvis jeg hadde orket mer :p
Synd jeg ikke kjenner noen gamle som skal ha selskap snart...

Reke og laks :D
Og kanskje et karbonade hvis jeg hadde orket mer :p
Synd jeg ikke kjenner noen gamle som skal ha selskap snart...
Haha! :D Det er sånn man spiser i gamle folks bursdager og begravelser. Men er jo alltids en vinner, da. Også blir det bløtkake og kaffe etterpå!

Desverre så nekter brukeren det.. Og på badet er det ikke plass til noe hjelpemidler, så må nok fysisk løft til.
Ok. Ja, søstra mi er også bpa og de nekter også å bruke seil. Har noe med at korsettet gjør det ubehagelig..

Ååååå gleder meg til middag idag :D også skal bestevenninnen min være med på ul på tirsdag :D hun er "tante" til lille N ❤️

Hva skal du ha til middag? :)
Fiskeboller :p begynte å fryse på det kl 22:00 igår x) gadd ikke gå i butikken så sent og starte med så stor middag :p

Fiskeboller :p begynte å fryse på det kl 22:00 igår x) gadd ikke gå i butikken så sent og starte med så stor middag :p
Hmm... Vanligvis syns jeg jo det er megagodt, men klarer ikke helt bestemme meg om det var noe som kunne friste nå eller ikke :p skjønner godt du ikke orka det så sent ja haha :p kjente det kunne friste med NOE med karri (bruker karri på fiskebollene)!

Hmm... Vanligvis syns jeg jo det er megagodt, men klarer ikke helt bestemme meg om det var noe som kunne friste nå eller ikke :p skjønner godt du ikke orka det så sent ja haha :p kjente det kunne friste med NOE med karri (bruker karri på fiskebollene)!
Kan man spise karri som gravid? :p jeg har ikke spist det hjemmelaget siden mamma laget da mann ikke spiser annen fisk enn laks :p

Kan man spise karri som gravid? :p jeg har ikke spist det hjemmelaget siden mamma laget da mann ikke spiser annen fisk enn laks :p
Håper da det, spiste masse kylling i karri forrige gang :p ikke lest noe om at man ikke kan spise det :)

Håper da det, spiste masse kylling i karri forrige gang :p ikke lest noe om at man ikke kan spise det :)
Karri frister :p muskat er vel det man ikke skal spise :)

fant ut at muskat er helt ok å spise når det er snakk om små mengder :) mannen kjøpte ferdig toro fiskeboller og der er det muskat så jeg vet ikke helt om jeg tørr å spise den jeg :p

fant ut at muskat er helt ok å spise når det er snakk om små mengder :) mannen kjøpte ferdig toro fiskeboller og der er det muskat så jeg vet ikke helt om jeg tørr å spise den jeg :p
Tror det skal store mengder til for at det er farlig. Spis med god samvittighet, er jo ikke noe du spiser hver dag liksom.

:depressed:
Kvalmen er kommet...
Nå har jeg kjent på hele uka, men i dag tok det helt av.
Og jeg er jo akkurat der at det skal eskalere noen uker.
Eneste jeg har lyst på er dau cola og mozell.

Back
Topp