Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei og velkommen til junijenteneHeihei, hilser på her jeg. Fant ut jeg var gravid i dag (eller, skjønte det i går da, men testet i dag). Blir gøy å bli mere kjent med dere fremover!!![]()
Heihei, hilser på her jeg. Fant ut jeg var gravid i dag (eller, skjønte det i går da, men testet i dag). Blir gøy å bli mere kjent med dere fremover!!![]()
Å lage? Vet ikke helt. Liker egentlig å lage det meste. Kanskje mest tradisjonell mat. men kjenner jeg sliter mest med tilbehør! Blir fort litt kjedelig tilbehør i lengden. Også synes jeg det er vanskelig å finne gode og spennende oppskrifter på tilbehør.Elsker både å lage mat og bake, så jeg stiller gjerne opp!Hva er favorittretten?
Uff får håpe humøret mitt stige før mannen kommer heim, han har vært heime i fleire mnd bl.a i helga mens eg har jobba lange vakter, første eg måtte gjere i dag var å støvsuge heile huset for det har han jaggu ikkje hatt tid til mellom tvkikking og iPad trykking Siden eg nå ikkje tar smertestillande så er støvsuging ein av dei verste tinga eg kan gjera med tanke på nakke å rygg så blir vel sofa og senga resten av dagen/kvelden!
Blir iallfall ikkje middag på han i dag![]()
Ettersom jeg ble sykemeldt i to uker nå så blir denne uka bestående av å ordne istand til bursdagen til S.. Skal ha familieselskap på søndag, og jeg skulle ønske jeg slappNoen som har noen morsomme planer til uken da?![]()
Hadde du sett golvet hadde du nok vært kjapp med støvsugeren du og ;-) har heldigvis fri i ei vekes tid, men må reisa å levera hunden i Haugesund i måro så då får eg jo ikkje slappa av! Måtte jo selvfølgelig kløppa honden og i dag sio han skal på friarferd, men å bade han skal mannen få ta!!!Kanskje greit å gjennomgå en arbeidsfordeling hjemme siden du jobber og er gravid? Viktig at han også bidrar. Du er grei! Jeg hadde nok ikke tatt den støvsugingen selv![]()
Sånn er jeg om dagen og. Mannen orka ikke å spise opp maten sin i dag, og da rant tårene mine mens jeg ryddet av bordet... hahahFy jeg er hormonell idag. Så mye greier at jeg bare griner og griner i kveld ... :/
Huff da. Her slår angsten inn og å den er ikke gøySånn er jeg om dagen og. Mannen orka ikke å spise opp maten sin i dag, og da rant tårene mine mens jeg ryddet av bordet... hahah
Litt godt å høre at det ikke bare er megJeg er og drittlei!! Sist fantjeg noen få ting som hjalp. (Is, cola på boks crack a Jack el hva d nå heter..) nå hjelper ting stort sett bare en gang! Gleder meg til dette stadiet er tilbakelagt! Føler meg bare sur og sutrete!!!
Jeg er og drittlei!! Sist fantjeg noen få ting som hjalp. (Is, cola på boks crack a Jack el hva d nå heter..) nå hjelper ting stort sett bare en gang! Gleder meg til dette stadiet er tilbakelagt! Føler meg bare sur og sutrete!!!
Litt godt å høre at det ikke bare er meghar så dårlig samvittighet overfor sambo og mini for at jeg er så dårlig, men det er jo bare teit, jeg kan jo ikke noe for det!