Junijentenes skravletråd :)

Heihei, hilser på her jeg. Fant ut jeg var gravid i dag (eller, skjønte det i går da, men testet i dag). Blir gøy å bli mere kjent med dere fremover!! :)

Heihei, hilser på her jeg. Fant ut jeg var gravid i dag (eller, skjønte det i går da, men testet i dag). Blir gøy å bli mere kjent med dere fremover!! :)
Hei og velkommen til junijentene :)

Velkommen hit. Et fint sted å være :) Sannelig heldige vi som skal få en liten baby i juni:)

Elsker både å lage mat og bake, så jeg stiller gjerne opp! ;) Hva er favorittretten?
Å lage? Vet ikke helt. Liker egentlig å lage det meste. Kanskje mest tradisjonell mat. men kjenner jeg sliter mest med tilbehør! Blir fort litt kjedelig tilbehør i lengden. Også synes jeg det er vanskelig å finne gode og spennende oppskrifter på tilbehør.

Hva med deg?

Uff får håpe humøret mitt stige før mannen kommer heim, han har vært heime i fleire mnd bl.a i helga mens eg har jobba lange vakter, første eg måtte gjere i dag var å støvsuge heile huset for det har han jaggu ikkje hatt tid til mellom tvkikking og iPad trykking Siden eg nå ikkje tar smertestillande så er støvsuging ein av dei verste tinga eg kan gjera med tanke på nakke å rygg så blir vel sofa og senga resten av dagen/kvelden!
Blir iallfall ikkje middag på han i dag :-p

Uff får håpe humøret mitt stige før mannen kommer heim, han har vært heime i fleire mnd bl.a i helga mens eg har jobba lange vakter, første eg måtte gjere i dag var å støvsuge heile huset for det har han jaggu ikkje hatt tid til mellom tvkikking og iPad trykking Siden eg nå ikkje tar smertestillande så er støvsuging ein av dei verste tinga eg kan gjera med tanke på nakke å rygg så blir vel sofa og senga resten av dagen/kvelden!
Blir iallfall ikkje middag på han i dag :-p

Kanskje greit å gjennomgå en arbeidsfordeling hjemme siden du jobber og er gravid? Viktig at han også bidrar. Du er grei! Jeg hadde nok ikke tatt den støvsugingen selv :p

Noen som har noen morsomme planer til uken da? :)
Ettersom jeg ble sykemeldt i to uker nå så blir denne uka bestående av å ordne istand til bursdagen til S.. Skal ha familieselskap på søndag, og jeg skulle ønske jeg slapp :p hadde opprinnelig tenkt å servere både mat og kaker, men innser mine begrensninger.. Derfor har jeg bestilt kake av ei kollega, og lager en eller to sukkerfrie kaker sjøl :p
Så er det bursdagen til S i morra, og han ville ha med seigmenn på skolen :p

Kanskje greit å gjennomgå en arbeidsfordeling hjemme siden du jobber og er gravid? Viktig at han også bidrar. Du er grei! Jeg hadde nok ikke tatt den støvsugingen selv :p
Hadde du sett golvet hadde du nok vært kjapp med støvsugeren du og ;-) har heldigvis fri i ei vekes tid, men må reisa å levera hunden i Haugesund i måro så då får eg jo ikkje slappa av! Måtte jo selvfølgelig kløppa honden og i dag sio han skal på friarferd, men å bade han skal mannen få ta!!!
Nå e sofaen inntatt og eg ska "rydda" på harddisken ;-) masse opptak eg ikkje har fått anledning til å sjå :-)

Da har jeg ordnet legetime på mandag. Forhåpentligvis blir jeg sykemeldt noen %, denne kvalmen og svimmelheten er tidvis uutholdelig.

Fy jeg er hormonell idag. Så mye greier at jeg bare griner og griner i kveld ... :/

Fy jeg er hormonell idag. Så mye greier at jeg bare griner og griner i kveld ... :/
Sånn er jeg om dagen og. Mannen orka ikke å spise opp maten sin i dag, og da rant tårene mine mens jeg ryddet av bordet... hahah

Sånn er jeg om dagen og. Mannen orka ikke å spise opp maten sin i dag, og da rant tårene mine mens jeg ryddet av bordet... hahah
Huff da. Her slår angsten inn og å den er ikke gøy :( legen min sier det er normalt etter min situasjon før det ser ut som det går bra nå ❤️

Nå er jeg sååå lei av å være kvalm. I tillegg får jeg en skikkelig ekkel smak i munnen nå uansett hva jeg spiser, som igjen fører til at jeg blir mer kvalm :( håper virkelig dette gir seg snart!!! Ingenting som frister om dagen.. :(

Jeg er og drittlei!! Sist fantjeg noen få ting som hjalp. (Is, cola på boks crack a Jack el hva d nå heter..) nå hjelper ting stort sett bare en gang! Gleder meg til dette stadiet er tilbakelagt! Føler meg bare sur og sutrete!!!

Jeg er og drittlei!! Sist fantjeg noen få ting som hjalp. (Is, cola på boks crack a Jack el hva d nå heter..) nå hjelper ting stort sett bare en gang! Gleder meg til dette stadiet er tilbakelagt! Føler meg bare sur og sutrete!!!
Litt godt å høre at det ikke bare er meg :p har så dårlig samvittighet overfor sambo og mini for at jeg er så dårlig, men det er jo bare teit, jeg kan jo ikke noe for det!

Litt godt å høre at det ikke bare er meg :p har så dårlig samvittighet overfor sambo og mini for at jeg er så dårlig, men det er jo bare teit, jeg kan jo ikke noe for det!

Samme her!! :P Jeg føler jeg virkelig banner i kirka, men jeg skulle veldig gjerne hatt bare EN dag uten kvalme! :P :O Tror man blir litt desperat når man i 3,5 uke har hatt en så intens kvalme at hele hverdagen blir endra..
Prøvde meg på Posfafen i går, og GUD så deilig! Det tok langt ifra all kvalmen, men det tok vekk de verste toppene hvor jeg spyr iallefall..

Back
Topp