Juni - skravletråden

Vi har i grunn feiret mest med min gjeng for jeg synes det er så kaotisk hos svigerfamilien...

Man liker jo best sine egne tradisjoner, de man er vokst opp med. Vi delte annenhver gang og det gikk greit det, men jeg likte meg best "hjemme". Nå er vi HJEMME og det er veldig greit bortsett fra det mye større behovet for å rydde og vaske da...

Å være hos svigers medfører, uansett årstid, mye reising og stress med det og samvitttighet på at vi burde vært hos den andre.

Ikke bare bare å få det til å klaffe med baby nei:)
Men det går nok fint!

Det ordner seg vel.

I går ble vi litt lenger enn jeg hadde tenkt, tiden gikk fort, men faren hadde, som jeg hadde tenkt, gitt henne sviskemos så hn var fornøyd nok, bare jeg ammet straks jeg kom hjem

Gøy med rabarbra til ungene. abarbra, som mellomste kaller det.

Vi snakket om det på sykehuset i går, da mamma minnet meg på at vi måtte plukke deres. Ja, gi til ungene med et glass sukker. Min bror sier at hans bare slikker av sukkeret. Men noen spiste det da, sier mamma. Det er mine, det. De spiste i vei og ville gjerne hatt mer enn de får, det siste mellomste ba om i kveld etter leggetid var om de kunne få "abarbra" i morgen når de kom hjem.
Hehe, det er gøy når det er sånn. Viktig med gode minner for små og store.

Man liker jo best sine egne tradisjoner, de man er vokst opp med. Vi delte annenhver gang og det gikk greit det, men jeg likte meg best "hjemme". Nå er vi HJEMME og det er veldig greit bortsett fra det mye større behovet for å rydde og vaske da...

Å være hos svigers medfører, uansett årstid, mye reising og stress med det og samvitttighet på at vi burde vært hos den andre.
His svigers er de 25 stk ca, alle gavene blir bare kastet ut til mottaker osv
Blir sliten av å vøre der rett og slett

Var i bhg til LJ å lekte idag. Den hun skal begynne i nå 16 august.

Herlig og stort lekeområde, et basseng inne de kan leke i på egnet rom, masse lekeplass og flotte områder for ungene.

Tror bhg blir bra for LJ :) lekeplassen falt i smak iallefall :)
Det er godt med en god følelse:)

Et ben ferdig på buksedressen. Bare å starte på neste

Back
Topp