Kos deg i sofaenFå i mini litt mat så i seng. Så skal bena mine være høyt resten av kvelden
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg i sofaenFå i mini litt mat så i seng. Så skal bena mine være høyt resten av kvelden
![]()
Ja det virker som en bra bhgSå bra lekeplassen falt i smak ihvertfall![]()
Høres veldig bra ut da![]()
Sikkert min eldste ogsåTipper min eldste, minecraft-spilleren, hadde elsket det....
JaMå også dobbelt sjekke hvor langt jeg egentlig hadde kommet, men det er jo veldig lett egentlig![]()
Min ikke for alle andreInteressant for de sol liker minecraft, som min![]()
Sover de nå?Vi får se
Få ungene i seng først ;-)
Fin og hektiskFin dag?
Så deilig med fred og roVi kom frem ca kl 15:30 til feriehuset.
Lagde middag og spiste.
Nå er de 3 andre voksene dratt for å se på fasilitetene sammen med de 4 store barna.
Jeg ble beordret til å være tilbake for å legge lille U og slappe av siden jeg så sliten ut.
Har ryddet litt på kjøkkenet og noen leker som lå utover, og nå sitter jeg helt avslappet i sofaen og nyter stillheten![]()
Ja det savner jeg faktiskJa gleder meg allerede, selv om det er ganske lenge til det blir et alternativ å kutte dagsoving
Men, er utrolig koselig når poden bare sovner på fanget mitt eller i sjalet og jeg bare kan kose med ham.![]()
Uff, det må vi prøve å unngåBare dumt for den skravlinga at her er så innmari stille.
Jeg står jevnt og trutt i fare for å spamme i dag
Så kjektMøter en del når jeg skal til Sunnmøre så skal jeg møte to andre hvertfall utenom det
Deilig å kan slappe av litt. Skal finne frem strikkingen tenkte jegDa er minsten i seng. Ble litt sent i dag for vi så film.
Nå sitter jeg med beina høyt resten av dagen![]()
ja <3Mammakos er best![]()
Hva strikker du på nå?Deilig å kan slappe av litt. Skal finne frem strikkingen tenkte jeg
Det er braJa det virker som en bra bhggår visst mye på turer og
![]()
eller vente til black friday ?Det er det nokdu får surfe rundt etter gode tilbud
![]()
Vil tro det. Tar heldigvis ikke lang tid å sjekke det daJamen mye bra her du nok ikke har sett
![]()
Nyt resten av kvelden med beina høytDa er minsten i seng. Ble litt sent i dag for vi så film.
Nå sitter jeg med beina høyt resten av dagen![]()
TakkNyt resten av kvelden med beina høyt![]()