Skulle hatt nytt av alt. lenge siden jeg har handlet noe til meg selvJeg må vel ha noen nye bukser bare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle hatt nytt av alt. lenge siden jeg har handlet noe til meg selvJeg må vel ha noen nye bukser bare
Det er det ja, har venner spredd i omtrent hele norgeMange av dem?
Da må du gjøre detSkulle hatt nytt av alt. lenge siden jeg har handlet noe til meg selv
Ja.. er 2min til broren til mannen. 20 min til broren min.Bor man i nærheten er det helt fint
Har ikke råd til det nå... hadde håpet å vinne lotto eller noeDa må du gjøre det
Noe annet enn 50 milJa.. er 2min til broren til mannen. 20 min til broren min.
Er lov å håpeHar ikke råd til det nå... hadde håpet å vinne lotto eller noe
Vanskelig å omgås da.. Men mange å reise til besøke noen av dem i sommer?Det er det ja, har venner spredd i omtrent hele norge
Synes det var greit med innlegg her jegGod morgen
Her var det stille
Masse god bedringSyk baby som kaster opp
Møter en del når jeg skal til Sunnmøre så skal jeg møte to andre hvertfall utenom detVanskelig å omgås da.. Men mange å reise til besøke noen av dem i sommer?
Tviler ikkeSynes det var greit med innlegg her jeg
Ja det blir noe annet. kan ikke reise så langt.Noe annet enn 50 mil
Nå er det det jaSynes det var greit med innlegg her jeg
Vi må jo det avogtol men da er det ekstra godt de årene vi er herJa det blir noe annet. kan ikke reise så langt.
Ja. Håper hun vil trivesHøres supert ut
Neida, det er såå moroÅåå det er så kjedelig å legge sammen klær
Mammakos er bestJa mer kos
Har skjønt dette så vel kanskje ut sesong 2, så får se om jeg får sett sesong 3 førstNy sesong kom nettopp
Den er lur å se først jaHar skjønt dette så vel kanskje ut sesong 2, så får se om jeg får sett sesong 3 først