Juni - skravletråden

De har strukket seg og vokst ut av mye på kort tid alle tre, så det må til, ja
Ja.. det gar de begge her også... eldste vokste 1 cm på en mnd nå i april-mai.. hun må stoppe å vokse snart :)

Var i bhg til LJ å lekte idag. Den hun skal begynne i nå 16 august.

Herlig og stort lekeområde, et basseng inne de kan leke i på egnet rom, masse lekeplass og flotte områder for ungene.

Tror bhg blir bra for LJ :) lekeplassen falt i smak iallefall :)

Vi bestemte oss for å feire hjemme da vi flyttet hit og har vært her i tre år nå, et år med mine foreldre, et år bare oss fire og i fjor svigermor her med oss da vi ble fem.

Etter planen mine foreldre med oss i år siden de var hos min bror i fjor, men vi får se, svigermor kommer kanskje også siden vi har bursdagsjenta.

Svigers bor jo langt unna og kommer for noen dager når de først kommer. Mine foreldre drar hjem for å sove :)
Jeg har to søsken +mamma på samme sted omtrent så det er lettere vi drar dit

Svoger har alltid julen hjemme his seg, noe jeg irriterer meg litt over for svigers kan ikke bryte tradisjon og må derfor feire der hvert år

Var i bhg til LJ å lekte idag. Den hun skal begynne i nå 16 august.

Herlig og stort lekeområde, et basseng inne de kan leke i på egnet rom, masse lekeplass og flotte områder for ungene.

Tror bhg blir bra for LJ :) lekeplassen falt i smak iallefall :)
Høres supert ut

Hvordan er yngste med sovinga da? Natta? Sover hun lenge?:)
Usikker nå, for i dag har hun for første gang på en måned sovet etter at vogna stoppet på dagen så hun sov hhv 2,5 og 1,5 time i stede for 1 og 0,5 på dagtid.

Jeg vet derfor ikke hva jeg forventet i natt, men oftest sover hun nå ca tre timer, så spiser hun og så over hun 3-6 timer til, varierer om vi ammer i totiden eller ei. Morgen en gang mellom seks og sju

Back
Topp