Det går ikke herAlle kommer somregel hit om de har muligheten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går ikke herAlle kommer somregel hit om de har muligheten
Ja jeg ordnet ,så det på fb og synes det var ganske smartArk? Du som ordner?
Mine har informert oss, og vi realitertsorientert underveis, siden mai om sine forventninger. Vi er samkjørt nå
Ja.. det gar de begge her også... eldste vokste 1 cm på en mnd nå i april-mai.. hun må stoppe å vokse snartDe har strukket seg og vokst ut av mye på kort tid alle tre, så det må til, ja
Vi har mye klær alle mannNei... blir trangt i skapet.. mannen som har mest klær.. i og med at han har sitt arbeidstøy hjemme, i tilegg til sine egne. Ungene har hvert sitt.
Var min og men ikke så ekstremt som hn har vært denne helgen.. Vært mye med bestemor i det siste..Hun er veldig mammadalt
Vi har rimelig stor stue så har plass til de der... soverom er litt værre.. men lillebroren min og broren til mannen bor ikke så langt unnaDet går ikke her
Klarer du å treffe dem ofte og?På facebook
Mesteparten av mitt er veldig slitt og utvasket nå. Hadde gjort seg med en ny garderobeVi har mye klær alle mann
Så ekstra behov for mamma daVar min og men ikke så ekstremt som hn har vært denne helgen.. Vært mye med bestemor i det siste..
Jeg har to søsken +mamma på samme sted omtrent så det er lettere vi drar ditVi bestemte oss for å feire hjemme da vi flyttet hit og har vært her i tre år nå, et år med mine foreldre, et år bare oss fire og i fjor svigermor her med oss da vi ble fem.
Etter planen mine foreldre med oss i år siden de var hos min bror i fjor, men vi får se, svigermor kommer kanskje også siden vi har bursdagsjenta.
Svigers bor jo langt unna og kommer for noen dager når de først kommer. Mine foreldre drar hjem for å sove
Plassen har vi men ikke riktig at alle skal komme hitvVi har rimelig stor stue så har plass til de der... soverom er litt værre.. men lillebroren min og broren til mannen bor ikke så langt unna
Jeg må vel ha noen nye bukser bareMesteparten av mitt er veldig slitt og utvasket nå. Hadde gjort seg med en ny garderobe
Ikke de som bor et stykke unna neiKlarer du å treffe dem ofte og?
Høres supert utVar i bhg til LJ å lekte idag. Den hun skal begynne i nå 16 august.
Herlig og stort lekeområde, et basseng inne de kan leke i på egnet rom, masse lekeplass og flotte områder for ungene.
Tror bhg blir bra for LJ lekeplassen falt i smak iallefall
Usikker nå, for i dag har hun for første gang på en måned sovet etter at vogna stoppet på dagen så hun sov hhv 2,5 og 1,5 time i stede for 1 og 0,5 på dagtid.Hvordan er yngste med sovinga da? Natta? Sover hun lenge?
Ja mer kosSå ekstra behov for mamma da
Nei... vi pleier å dele litt på hvem som lager hva... men er vi som har plass til alle til mat.Plassen har vi men ikke riktig at alle skal komme hitv
Mange av dem?Ikke de som bor et stykke unna nei
Bor man i nærheten er det helt fintNei... vi pleier å dele litt på hvem som lager hva... men er vi som har plass til alle til mat.