Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Hvor du chtter?Ryddet i klær, chsttet med venner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor du chtter?Ryddet i klær, chsttet med venner
Lenge til ungene pleier å være i seng da?Satser på det.
Når alle ungene sover er jeg "alene hjemme"
Alle kommer somregel hit om de har mulighetenVi er sjelden hjemme, vil feire med alle mine og da må vi reise hjem
Å det er lenge siden jeg har sett!Håper LJ roer seg snart og sovner dypt så vi kan se litt orange is the new black
Ark? Du som ordner?Kb har fått ark med spørsmål om forventninger til ferien..
Hehe mamma er bestHan ble nødt til å venne seg til å legge henne da jeg begynte å jobbe. Så han legger henne ofte. Men noen ganger funker bare mamma virker det som
De er i seng.Lenge til ungene pleier å være i seng da?
Ny sesong kom nettoppÅ det er lenge siden jeg har sett!
Nei... blir trangt i skapet.. mannen som har mest klær.. i og med at han har sitt arbeidstøy hjemme, i tilegg til sine egne. Ungene har hvert sitt.Det var ikke mye nei
Men det er altså et halvt år siden jul.Synes jo ikke det er lenge siden du fikk
Hun er veldig mammadaltHehe mamma er best
De har strukket seg og vokst ut av mye på kort tid alle tre, så det må til, jaGreit å gå gjennom innimellom. Jeg ble lei av at gubben hele tiden tok på det som var for smått på de... så måtte gå gjennom
Hvordan er yngste med sovinga da? Natta? Sover hun lenge?De er i seng.
Yngste har akkurat sovnet bak meg, jeg ligger her bittelitt for å se at hun ikke våkner når jeg nappet ut puppen.
De to eldste ligger i sengene sine, jeg skal snart inn og si god natt.
Han sovner nok snart. Her er det full fart på rotefrøkenen enda.. blir litt sliten kjenner jeg... må vel legge henne når det hun liksom skulle se på er ferdigHåper LJ roer seg snart og sovner dypt så vi kan se litt orange is the new black
Ja de er veldig gode og mye av det brukes fast herDet er bra produkter
virker som hun er sovna nåHan sovner nok snart. Her er det full fart på rotefrøkenen enda.. blir litt sliten kjenner jeg... må vel legge henne når det hun liksom skulle se på er ferdig
Vet ikke ennåHar han mange forventninger til ferien da?
På facebookHvor du chtter?
Ja... helt sykt... skjønner ikke hvor tiden blir avMen det er altså et halvt år siden jul.
Vi bestemte oss for å feire hjemme da vi flyttet hit og har vært her i tre år nå, et år med mine foreldre, et år bare oss fire og i fjor svigermor her med oss da vi ble fem.Vi er sjelden hjemme, vil feire med alle mine og da må vi reise hjem