Juni - skravletråden

Kb har fått ark med spørsmål om forventninger til ferien..
Ark? Du som ordner?

Mine har informert oss, og vi realitertsorientert underveis, siden mai om sine forventninger. Vi er samkjørt nå

Han ble nødt til å venne seg til å legge henne da jeg begynte å jobbe. Så han legger henne ofte. Men noen ganger funker bare mamma virker det som
Hehe mamma er best

Lenge til ungene pleier å være i seng da?
De er i seng.

Yngste har akkurat sovnet bak meg, jeg ligger her bittelitt for å se at hun ikke våkner når jeg nappet ut puppen.

De to eldste ligger i sengene sine, jeg skal snart inn og si god natt.

Greit å gå gjennom innimellom. Jeg ble lei av at gubben hele tiden tok på det som var for smått på de... så måtte gå gjennom
De har strukket seg og vokst ut av mye på kort tid alle tre, så det må til, ja

De er i seng.

Yngste har akkurat sovnet bak meg, jeg ligger her bittelitt for å se at hun ikke våkner når jeg nappet ut puppen.

De to eldste ligger i sengene sine, jeg skal snart inn og si god natt.
Hvordan er yngste med sovinga da? Natta? Sover hun lenge?:)

Han sovner nok snart. Her er det full fart på rotefrøkenen enda.. blir litt sliten kjenner jeg... må vel legge henne når det hun liksom skulle se på er ferdig
virker som hun er sovna nå:)

Hvor gammel var hun igjen? 4?

Vi er sjelden hjemme, vil feire med alle mine og da må vi reise hjem
Vi bestemte oss for å feire hjemme da vi flyttet hit og har vært her i tre år nå, et år med mine foreldre, et år bare oss fire og i fjor svigermor her med oss da vi ble fem.

Etter planen mine foreldre med oss i år siden de var hos min bror i fjor, men vi får se, svigermor kommer kanskje også siden vi har bursdagsjenta.

Svigers bor jo langt unna og kommer for noen dager når de først kommer. Mine foreldre drar hjem for å sove :-)

Back
Topp