Ja veldig godt, men ble litt solbrent på skuldreneDet var ganske koselig.
Snuppa elsker å styre med onkel så hu kosa seg masse
Godt med fint vær tenker jeg? Vært grått og surt her, så ikke egnet til å gå ut..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja veldig godt, men ble litt solbrent på skuldreneDet var ganske koselig.
Snuppa elsker å styre med onkel så hu kosa seg masse
Godt med fint vær tenker jeg? Vært grått og surt her, så ikke egnet til å gå ut..
Jeg mangletb26 på å nå 79600 i dag tidlig,derfor vet jegJeg teller ikke. Men det har vært så jeg flere ganger har tenkt at appen min ikke hadde oppdatert...
Slapper av i sofaen med chips. Der?God kveld. Hva gjør du da?
Elsker julaJaaa elsker jula, i år skal vi være hjemme også
Hatt en fin dag?God kveld ja
Ja det er sykt hvor fort det går... kun få dager igjen til mini er 9 mndIkke snakk.
Til jul er babyen min et år!
Her er vi fem stykker med tilsammen tre skap og to kommoder som er moden for en gjennomgang...Har ryddet ut av skapet til begge frøkene mine for en mnd siden ca.. men mitt skulle jeg sikkert ha fått en overblikk over også
Det kan jo bli heftig om det skal feires med selskapElsker jula
Skal være hjemme.
Spent på hvordan det blir å feire ettårsdag første juledag....
Mi ble et halvt år i gårJa det er sykt hvor fort det går... kun få dager igjen til mini er 9 mnd
Har i grunn det jaHatt en fin dag?
Vet ikke helt hvor mye hjelp jeg faktisk vil ha godt mannen har ti dager fri ved fødselVeldig kjekt med både barnevakt og hjelp før og etter fødsel
Vært opptatt hele helgen men forhåpentligvis klar for noe skravling ikveldBare dumt for den skravlinga at her er så innmari stille.
Jeg står jevnt og trutt i fare for å spamme i dag
Høres lurt utFå i mini litt mat så i seng. Så skal bena mine være høyt resten av kvelden
Vært oppe med frøkna og assistert pappaen med legging. Ikveld er det ille :/Slapper av i sofaen med chips. Der?
Har sett dette ❤God kveld
Her har det vært barnebursdag og full fart
Er hjemme hvert år nå.. prøver å få egne tradisjoner. Pluss at vi ikke har hatt plass til noe annet enn vogn og bagasje i bilen.. kjedelig for ungene uten pakkeneJaaa elsker jula, i år skal vi være hjemme også
Så kjiot daVært oppe med frøkna og assistert pappaen med legging. Ikveld er det ille :/
Herlig da, greit å kunne få litt fred og nyte stillheten ❤Vi kom frem ca kl 15:30 til feriehuset.
Lagde middag og spiste.
Nå er de 3 andre voksene dratt for å se på fasilitetene sammen med de 4 store barna.
Jeg ble beordret til å være tilbake for å legge lille U og slappe av siden jeg så sliten ut.
Har ryddet litt på kjøkkenet og noen leker som lå utover, og nå sitter jeg helt avslappet i sofaen og nyter stillheten
Ja en veldig fin en du har gjort?Har i grunn det ja
Du da?
Vi er sjelden hjemme, vil feire med alle mine og da må vi reise hjemEr hjemme hvert år nå.. prøver å få egne tradisjoner. Pluss at vi ikke har hatt plass til noe annet enn vogn og bagasje i bilen.. kjedelig for ungene uten pakkene