Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Kjedelig.mlegger hn ofte?Vært oppe med frøkna og assistert pappaen med legging. Ikveld er det ille :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig.mlegger hn ofte?Vært oppe med frøkna og assistert pappaen med legging. Ikveld er det ille :/
Ja idag har det også hvert fryktelig stille frem til nåBare dumt for den skravlinga at her er så innmari stille.
Jeg står jevnt og trutt i fare for å spamme i dag
Klart det skal. Familieselskap første juledag fra i år og i uoverskuelig fremtidDet kan jo bli heftig om det skal feires med selskap
Ryddet i klær, chsttet med vennerJa en veldig fin en du har gjort?
Her i huset er det ikke skapplass nesten... jeg og mannen har 1 på deling. Kunne tenkt meg mer plass til oppbevaringHer har det vært kaos for vi har ikke hatt skapplass nok
Huff kanskje like greit det er mange år siden sistMed sukker var sykt surt! Mye surere enn jeg husker.
Men ungene spiste med stor iver...
Joda men ve flere som utsetter det ett par dager.Klart det skal. Familieselskap første juledag fra i år og i uoverskuelig fremtid
Noe annet er igrunnen ikke tenkelige. Hun har jo bursdag
Satser på det.Vært opptatt hele helgen men forhåpentligvis klar for noe skravling ikveld
Ja. Hylskrik til hun nærmest rister. Så mye kos og trøst må tilSå kjiot da
Det var ikke mye neiHer i huset er det ikke skapplass nesten... jeg og mannen har 1 på deling. Kunne tenkt meg mer plass til oppbevaring
Å joda, også herlig å få ryddet opp i altDet blir jeg ikke på lenge
Ja vondt i mammahjertet når hun gråter såSå kjiot da
Stakkars lilleJa. Hylskrik til hun nærmest rister. Så mye kos og trøst må til
Greit å gå gjennom innimellom. Jeg ble lei av at gubben hele tiden tok på det som var for smått på de... så måtte gå gjennomHer er vi fem stykker med tilsammen tre skap og to kommoder som er moden for en gjennomgang...
Ja. Lille jenta miStakkars lille
Synes jo ikke det er lenge siden du fikkMi ble et halvt år i går
Han ble nødt til å venne seg til å legge henne da jeg begynte å jobbe. Så han legger henne ofte. Men noen ganger funker bare mamma virker det somKjedelig.mlegger hn ofte?
Har han mange forventninger til ferien da?Kb har fått ark med spørsmål om forventninger til ferien..