Vil hin nokJa. Håper hun vil trives
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil hin nokJa. Håper hun vil trives
Du er rarNeida, det er såå moro
Håper det realistiske forventinger til ferien han harVet ikke ennå
Da krysser vi fingre for at det går overVagt optimistiske tegn i dag. Men må vente på nye undersøkelser før vi ser hvilken vei dette egentlig går.
De tok ikke ct i går. Muligens ikke før i morgen. Det er jo helg. Vente og se om antibiotika, drikke og tid får infeksjonen til å gå over. Få blodtilførsel til tarmen og se om den begynner å virke.
Ja, nå var det vår turVi har hatt mye regn når dere har hatt det varmt og fint.. så kjente vi trengte noen dager fint
Heldige duEr jo i samme gruppe som deg
Så bra lekeplassen falt i smak ihvertfallVar i bhg til LJ å lekte idag. Den hun skal begynne i nå 16 august.
Herlig og stort lekeområde, et basseng inne de kan leke i på egnet rom, masse lekeplass og flotte områder for ungene.
Tror bhg blir bra for LJ lekeplassen falt i smak iallefall
Han for skrive akkurat det han vil sp får vi seHåper det realistiske forventinger til ferien han har
Flink du har vært idagDa var alle kb sine klær flyttet og lagt sammen
En søppelsekk med klær i 8-10 år lagt ut fir salg
Nå gjenstår bare mine og mannen sine.....
Ha ha ja ikke santHeldige du
Håper dere har koset dere idagNu har vi ryddet, støvsuget og vasket. Vi gjør klar kaffe og har brutt opp sjokolade i skål. Så nu venter vi besøk fra min søster og mannen hennes
Ja det er barndomsminnerBarndomsminner....
Og grusomt surt.
Jeg endte med å kutte av min og gi resten til guttungen. Ungene spiser rabarbra med stor iver...
Må også dobbelt sjekke hvor langt jeg egentlig hadde kommet, men det er jo veldig lett egentligDen er lur å se først ja
Det er det nok du får surfe rundt etter gode tilbudja trenger ny før den tid ;P når det nærmer seg jul erdet sikkert mye mer utgifter. gaver og utstyr til neste mann
Hehe, det er vel ikke et ukjent fenomen i den alderenÅja. Jeg har en femåring som ønsker seg like langt hår som rapunzel!
Så kjedelig god bedringSyk baby som kaster opp
Ja det vil jeg tro. Er mye styr når man skal reise. Arbeider turnus her, og fergen går ikke 1.juledag så blir vanskelig å reise noen steder... har ikke sjekket hvordan det ligger ann til jul i årVi må jo det avogtol men da er det ekstra godt de årene vi er her
Det er kjekt når man slipper å vanne blomsteneJa, nå var det vår tur
Var ganske tørt her, så trengtes
Med alle ungene går det nok braVil hin nok
Ja, liker detDet er kjekt når man slipper å vanne blomstene