Kos deg i sofaenFå i mini litt mat så i seng. Så skal bena mine være høyt resten av kvelden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg i sofaenFå i mini litt mat så i seng. Så skal bena mine være høyt resten av kvelden
Ja det virker som en bra bhg går visst mye på turer ogSå bra lekeplassen falt i smak ihvertfall
Høres veldig bra ut da
Sikkert min eldste ogsåTipper min eldste, minecraft-spilleren, hadde elsket det....
Ja men mye bra her du nok ikke har settMå også dobbelt sjekke hvor langt jeg egentlig hadde kommet, men det er jo veldig lett egentlig
Min ikke for alle andreInteressant for de sol liker minecraft, som min
Sover de nå?Vi får se
Få ungene i seng først ;-)
Fin og hektiskFin dag?
Så deilig med fred og roVi kom frem ca kl 15:30 til feriehuset.
Lagde middag og spiste.
Nå er de 3 andre voksene dratt for å se på fasilitetene sammen med de 4 store barna.
Jeg ble beordret til å være tilbake for å legge lille U og slappe av siden jeg så sliten ut.
Har ryddet litt på kjøkkenet og noen leker som lå utover, og nå sitter jeg helt avslappet i sofaen og nyter stillheten
Ja det savner jeg faktiskJa gleder meg allerede, selv om det er ganske lenge til det blir et alternativ å kutte dagsoving
Men, er utrolig koselig når poden bare sovner på fanget mitt eller i sjalet og jeg bare kan kose med ham.
Uff, det må vi prøve å unngåBare dumt for den skravlinga at her er så innmari stille.
Jeg står jevnt og trutt i fare for å spamme i dag
Så kjektMøter en del når jeg skal til Sunnmøre så skal jeg møte to andre hvertfall utenom det
Deilig å kan slappe av litt. Skal finne frem strikkingen tenkte jegDa er minsten i seng. Ble litt sent i dag for vi så film.
Nå sitter jeg med beina høyt resten av dagen
ja <3Mammakos er best
Hva strikker du på nå?Deilig å kan slappe av litt. Skal finne frem strikkingen tenkte jeg
Det er braJa det virker som en bra bhg går visst mye på turer og
eller vente til black friday ? husker ikke når det varDet er det nok du får surfe rundt etter gode tilbud
Vil tro det. Tar heldigvis ikke lang tid å sjekke det daJa men mye bra her du nok ikke har sett
Nyt resten av kvelden med beina høytDa er minsten i seng. Ble litt sent i dag for vi så film.
Nå sitter jeg med beina høyt resten av dagen
TakkNyt resten av kvelden med beina høyt