Ja mye styr er riktigJa det vil jeg tro. Er mye styr når man skal reise. Arbeider turnus her, og fergen går ikke 1.juledag så blir vanskelig å reise noen steder... har ikke sjekket hvordan det ligger ann til jul i år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja mye styr er riktigJa det vil jeg tro. Er mye styr når man skal reise. Arbeider turnus her, og fergen går ikke 1.juledag så blir vanskelig å reise noen steder... har ikke sjekket hvordan det ligger ann til jul i år
Får satse på detMed alle ungene går det nok bra
Huff da, ikke snakk om såntJa det her helt sinnsykt. Må jo begynne å tenke på å finne frem julpynten snart
Vanskelig å finne noe alle likerMin ikke for alle andre
Godt å høreJa i dag har jeg passet på å drukket mye.. så ingen hodepine enda
Hva har dere sett?Da er minsten i seng. Ble litt sent i dag for vi så film.
Nå sitter jeg med beina høyt resten av dagen
God kveld i stuaGod kveld
Snøflak den hvite gorillaenHva har dere sett?
Blir bra detSå kjekt
Da har du ihvertfall mannenVet ikke helt hvor mye hjelp jeg faktisk vil ha godt mannen har ti dager fri ved fødsel
Men de vil ihvertfall ikke forvente noe spesielt av meg
Kos deg daHello nettop kommet til en Vennine fra jobb. Jentekveld
Veldig koselig og slitne barnHar sett dette ❤
Koselig det da!
Så artig da fra dere?Kb har fått ark med spørsmål om forventninger til ferien..
Fin og hektisk
Ja skal prøve på detKos deg da
Håper du er i mål med detHåper LJ roer seg snart og sovner dypt så vi kan se litt orange is the new black
Det er utrolig hvor vi henter energi fra når trenger det. Alt for våre små grå ♡Har nettop innsett at det å få dekket mine grunnleggende behov egentlig er det samme som å sørge for at vesla får dekket sine. At jeg har en søvnløsnatt spiller ingen trille så fort jeg ser på ho som sover i armene mine. Bare vær snill å hold på den lille melkeskvetten du nettop fikk<3
Uff, det må vi prøve å unngå
Jeg må få føre svaret altså
Ja det må jeg nok gjøre