Juni - skravletråden

Vi kom frem ca kl 15:30 til feriehuset.
Lagde middag og spiste.

Nå er de 3 andre voksene dratt for å se på fasilitetene sammen med de 4 store barna.
Jeg ble beordret til å være tilbake for å legge lille U og slappe av siden jeg så sliten ut.

Har ryddet litt på kjøkkenet og noen leker som lå utover, og nå sitter jeg helt avslappet i sofaen og nyter stillheten :)
Nyt stillheten og ferien

Hehe, det er vel ikke et ukjent fenomen i den alderen

Er vel ikke det nei

Hun har helt lyst hår, men veldig tykt er det ikke, så selv om lengden begynner å komme er det ikke massive mengder.... Nabojenta på samme alder derimot.... DET er tykt hår det!!!

Ja det er barndomsminner:D

Jeg har nå skåret roten av alle stilkene (bladene tok vi selvsagt av da vi plukket) og fylt en brødpose med rabarbrastilker.

Vi har altså raidet rabarbraen til mine foreldre. Det var avtalt, altså. Min mor, diabetikeren, spiser liksom ikke rabarbra ettersom det krever så hinnsides mye sukker.... Og den roten vi fikk av dem for et par år siden vil seg liksom ikke... det kommer, for all del. Men de er 15-20 cm og på tykkelse med en lillefinger.... og kanskje 5 tilsammen..... Merkelige greier

Da krysser vi fingre for at det går over:)

Håper inderlig det. Venter veldig spent på resultater av ny ct men så vidt jeg vet er ikke det tatt i helga.

Får se om jeg får tatt meg en tur på besøk i morgen eller tirsdag. Onsdag er den enkleste dagen for meg, men det er lenge til

Back
Topp