Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
spennende?Sitter i sofa og ser program om dronningen i England.....yyyeeeeiii
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
spennende?Sitter i sofa og ser program om dronningen i England.....yyyeeeeiii
Får nok til noe, det er bare litt sånn utfordrende om jeg ikke kan ha med babyen. Siden hun er såpass avhengig av puppen. Pappaen kan passe, men har sine begrensninger. Han kan lett passe de andre. Onsdag og torsdag skal eldste på sfo og mellomste i bhg så da kan jeg ha med både mann og baby så kan evt de to sistnevnte trille tur utenfor sykehuset eller noe sånn. Sover hun, eller er veldig rolig, kan jeg sikkert ha henne med inn, så lenge mamma fortsatt ligger alene i alle fall Hun har ikke enerom, men det er det siste rommet de fyller opp, hun trenger roen nå.Håper du får til det
Det setter hun nok pris på også
Det er santNår man får slitne barn vet men det var vellykket
hele livshistorien? spennnende? gvSitter i sofa og ser program om dronningen i England.....yyyeeeeiii
Hva skal du bruke den til?
Altfor lengekanskje lenge å vente..
Hadde ikke fått det med meg engang jeg
Neeeii ufattelig kjedelig...spennende?
Høres ut som en perfekt kveld
Ikke bare bare å få det til å klaffe med baby neiFår nok til noe, det er bare litt sånn utfordrende om jeg ikke kan ha med babyen. Siden hun er såpass avhengig av puppen. Pappaen kan passe, men har sine begrensninger. Han kan lett passe de andre. Onsdag og torsdag skal eldste på sfo og mellomste i bhg så da kan jeg ha med både mann og baby så kan evt de to sistnevnte trille tur utenfor sykehuset eller noe sånn. Sover hun, eller er veldig rolig, kan jeg sikkert ha henne med inn, så lenge mamma fortsatt ligger alene i alle fall Hun har ikke enerom, men det er det siste rommet de fyller opp, hun trenger roen nå.
Jeg må ha full kontroll på sånt selv
Sjekker alltid..
Ufattelig boringhele livshistorien? spennnende? gv
Ååh....kompott er nydelig daUsikker.
Noe blir jo spist med sukker, av ungene i alle fall.
Tenkte jeg skulle prøve meg på rabarbrasuppe i første omgang. Ulempen er at JEG er jo egentlig ikke så glad i rabarbrasuppe. Men nå googlet jeg oppskrifter og så mange med jordbær også, det kan jeg jo prøve på.... Eller så liker jeg det bedre som kompott (som vel blir omtrent det oppskrifene kaller rabarbragrøt) servert med melk eller fløte i skåla....
Kan jo ikke huske altJeg leste om det en eller annen plass for et par dager siden. Men.... ammetåke...
Jeg har ikke lenger rabarbra i hagen. Skulle kjøpe en smak på butikken i går med da var råtne. Tenkte å la MJ smake, da hun aldri har smakt det før
Ååh....kompott er nydelig da
Yes sånn er det bareJa, og for dem som ikke bor nært blir det reising for noen eller alle. Sånn er det jo bare når man vil være sammen i jula og det vil man jo bare. Men glad jeg er ferdig med å reise på juleferie med unger.
Vi har i grunn feiret mest med min gjeng for jeg synes det er så kaotisk hos svigerfamilien...Ser jo den da.
Svigers får vi ikke feiret sammen med uansett, ikke alle i alle fall. Svigerfar feirer sammen med SIN svigerfamilie. (som altså ikke er mannens besteforeldre) de to yngste søkenene til mannen er med i den "pakka". De to eldste, helsøsken, feirer noen ganger hos mor og noen hos far og noen hos sine svigers. Alle disse har vi jo relativt sentrert sånn mellom lillehammer og gjøvik omtrent, men får jo ikke samlet dem uansett da. Svigermor feirer med dem som nå enn kommer hennes vei, et år hun skulle være alene ble det en kompis av eldstedatra som også skulle feire alene. I fjor kom hun altså hit. Vi får se hva fremtiden bringer, med tanke på denne jenta jeg likegodt fødte midt i jula.
Før vi flyttet hit dro vi annethvert år til mine og hans
Ja hvorfor ikke. Men Sverige har bedre godis joEventuelt når vi er i Norge?
Ble det regn?Alt har gått etter planen og ungene har storkost seg