Må ikke spise daimDet så godt ut.. her er det melkesjokolade med daim ikke like sunt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ikke spise daimDet så godt ut.. her er det melkesjokolade med daim ikke like sunt
Må vel sette meg ned å se den nye sesongen snart. Men ser det på dagtid når mannen er borte, siden han ikke følger med på serien
Men hun er jo så gooooodMå ikke spise daim
Eller jeg får bruke feriepengerAltfor lenge
Jeg har alltid fått hørt at jeg frister folk til sjokolade. Men du frister jaggu til SoftisDa er minsten i seng. Ble litt sent i dag for vi så film.
Nå sitter jeg med beina høyt resten av dagen
Hehe hvorfor se da?Neeeii ufattelig kjedelig...
Ja. Blir spennende når august kommerDet er godt med en god følelse
Den er spennendeMå vel sette meg ned å se den nye sesongen snart. Men ser det på dagtid når mannen er borte, siden han ikke følger med på serien
Henger du ikke alltid her?Ufattelig boring
Derfor jeg henger her
Så koseligHello nettop kommet til en Vennine fra jobb. Jentekveld
Joda, det syns jegHa ha ehm ja kanskje
Det vil jeg tro gleder megDen er spennende
Jo det er duNja ikke så veldig
Men da blir hun jo borteMen hun er jo så goooood
Tviler ikkeJoda, det syns jeg
Ny oppdatering nå... tett mellom deg og musemor.. kun 1 innlegg bak nåNei, kan jo ikke det.
OK da sjefJo det er du
Her er håret også helt lyst. Dog ikke så tykt. Helt normalt skandinavisk hårEr vel ikke det nei
Hun har helt lyst hår, men veldig tykt er det ikke, så selv om lengden begynner å komme er det ikke massive mengder.... Nabojenta på samme alder derimot.... DET er tykt hår det!!!
Thailand?Skal dere langt
Så spennende da. Når skal du ha svarer?Det stemmer ja