Høres ut som en perfekt kveldnå sover i de i alle fall.
Jeg er plassert i sofaen utstyrt med strikketøy, pc og potetgull...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som en perfekt kveldnå sover i de i alle fall.
Jeg er plassert i sofaen utstyrt med strikketøy, pc og potetgull...
Ja det jeg satser jeg påDa har du ihvertfall mannen
Så kan de andre ta seg av storesøster
Hadde ikke fått det med meg engang jegIkke jeg heller, nok til at jeg glemte å tipse ham om det. REELT glemte altså! Ikke "glemte".
God ideDet stemmer ja
Tja, var vel en tur innom i formiddagFem timer?
Ja ikke santGod ide
Gått bra i dag?Tja, var vel en tur innom i formiddag
Jeg har tatt igjen, kun 8 minutter nåHehe, godt det ikke er bare meg 2 timer bak nå da
Når man får slitne barn vet men det var vellykketVeldig koselig og slitne barn
Trives som rarDu også synes det js
det skal viKos dere masse i kveld
Ja det tror jeg ! Vi er ganske nye bekjente så ikke gjort noe sånt førSå koselig
Hva skal du bruke den til?Jeg har nå skåret roten av alle stilkene (bladene tok vi selvsagt av da vi plukket) og fylt en brødpose med rabarbrastilker.
Vi har altså raidet rabarbraen til mine foreldre. Det var avtalt, altså. Min mor, diabetikeren, spiser liksom ikke rabarbra ettersom det krever så hinnsides mye sukker.... Og den roten vi fikk av dem for et par år siden vil seg liksom ikke... det kommer, for all del. Men de er 15-20 cm og på tykkelse med en lillefinger.... og kanskje 5 tilsammen..... Merkelige greier
Håper du får til detHåper inderlig det. Venter veldig spent på resultater av ny ct men så vidt jeg vet er ikke det tatt i helga.
Får se om jeg får tatt meg en tur på besøk i morgen eller tirsdag. Onsdag er den enkleste dagen for meg, men det er lenge til
Det er braTrives som rar
Eventuelt når vi er i Norge?Tja, det må du vel kunne
Alt har gått etter planen og ungene har storkost segGått bra i dag?
Så bra daAlt har gått etter planen og ungene har storkost seg
Jeg har to søsken +mamma på samme sted omtrent så det er lettere vi drar dit
Svoger har alltid julen hjemme his seg, noe jeg irriterer meg litt over for svigers kan ikke bryte tradisjon og må derfor feire der hvert år
kanskje lenge å vente..Er ikke det i november tro?
Bor man i nærheten er det helt fint