Hehe, hun nevnte noe om antydning til fint værTror deg
Sikkert Daim!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, hun nevnte noe om antydning til fint værTror deg
Sikkert Daim!![]()
Hihi, takkVelkommen hjem
Fri i morgen?
Gjør detJa.. må tenke litt på det![]()
Da passer det helt perfektHoho tror det blir trening! Hun sov så lenge nåhun kommer ikke til å bli trøtt før 20 tiden. Da slutter treninga. Perfect timing
![]()
Tilbud er bestJa, mye tilbud og ting som skjer![]()
Greit daMamma bor 1 km unna, pappa bor heldigvis på andre siden av landet![]()
Kaste juletre nå?Lurer på hvor det blir av mannen.
Han dro for å hive juletreet på dynge 5 minutter å kjøre unna for 1 time siden
Hadde det vært meg, hadde jeg sikkert dratt på shopping og derfor blitt forsinket.
Det er ikke likt han, nysgjerrig nå
Takk for denDet er veldig godt. Kaffelatte og vaniljeis blandet sammen![]()
Uff daDen følelsen når ungen hyler og skriker så høyt uten grunn at du skvetter og deiser mobilen av bordet på badet.
Og nå er skjermen helt knust
Idag er virkelig en dritt dag med en grinete unge
Gratulerer så myeFikk positiv test i går men hvorfor føler jeg meg kun gravid på "jobb".... xD
For et kuppSkulle bare innom Cubus en kjapp tur i dag for å se om de hadde kortermet bodyer til lillemor, men så såg jeg et stativ med dongeribukser til nedsatt pris. Skulle bare se, men hun som stod der å prisa buksene sa at de kosta kun 50kr nå så da ente jeg jo opp med tre bukser til en verdi av 1597kr - betalte kun 150kr for alle tre :-D Men lillemor fikk altså kortermet bodyer altså, men vi måtte til HM for å finne de
Vis vedlegget 183923
Det har viDet har ikke vi![]()
ISå deiligkunne tenkt meg at mannen tik helg i dag
![]()
Det hadde blitt stående i et hjørne i hagen etter det ble hevet ut i januar.Kaste juletre nå?
Men det var jo lenge, tilbake nå?
Når det hele ble toppa med knust telefon så ble hele arbeidslysta vekkUsj, husarbeidmen må vel gjøres...
Hun elsker dyr så det blir gøyKult! Det er vel stas![]()
TakkGratulerer så mye![]()
Haha såpassHan er så ordentlig
Og en stor tøffelhelt!
Uff. God bedring til gutten daI grunn ikke. Syk gutt her.
Dere da?
Det hørtes godt ut. Åssen lager du det?Det tror jeg på.. vurderer å lage meg kaffemilkshake