Bra hos degGod morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra hos degGod morgen![]()
Jo takk. Fikk meg kanskje 10minSov godt![]()
Nei hjalp i grunn ikke så mye på, men men.Det er ikke så mye.. hun vegynner å bli trett igjen her
Fant han.Hihi... ikke lett å vite med disse mennene
Det tror jeg ogsåSå utrolig koselig å være alene på tur med bare en
Det tror jeg dere begge har godt av
Hehe, ja har visst blitt en vaneDu pleier å gjøre det når de er på besøk
Håper han har dukket opp igjenLurer på hvor det blir av mannen.
Han dro for å hive juletreet på dynge 5 minutter å kjøre unna for 1 time siden
Hadde det vært meg, hadde jeg sikkert dratt på shopping og derfor blitt forsinket.
Det er ikke likt han, nysgjerrig nå
Fant han på baksiden hvor han klippet gressetHåper han har dukket opp igjen![]()
SpennendeHehe!!takk for gode tips! Blir noe midt-i-mellom
![]()
Kjedelig når det blir sånn... hver gang:/Igjen så avlyser venninnen min avtalen vår.
Ikke at hun er så flink til å planlegge. Kan si "ja da sees vi torsdag" og når dagen kommer så skal hun plutselig på danskebåten eller noe.
Planlegge.... Nei.
Veldig lite. Skulle ikke ha flere så jeg solgte det mesteVil jeg tro. Har du mye klær etter MJ?
Nam, det hørtes godt utDet tror jeg på.. vurderer å lage meg kaffemilkshake
Takk snuppaKrysser fingre for deg![]()
Her ble det 30 min avslapping. . Så nå skal vi på butikken og så blir det å hente frøkena i bhgNei hjalp i grunn ikke så mye på, men men.
Dukker kanskje opp en annen anledning i dag
Aaah... ikke så langt unna daFant han.
Var nede for å hente mobilen og så han med gressklipperen på fremsiden av huset
Det er veldig godt. Kaffelatte og vaniljeis blandet sammenNam, det hørtes godt ut![]()
Ja tar det ganske pentBra du tar det så pent, jeg hadde nok tatt meg en prat med henne![]()
Ja jeg hater folk som stjeler min tid. Å komme seg ut døra med frøkna er ikke alltid så lett, særlig når tog og buss ikke går så ofte. Men igjen så er jeg litt sånn "jaja det irriterer meg i ett par minutter så let it go"Så kjipt å bestandig må ha en backup plan.. lite respekt for deres tid..
Aaah minste er på alder med min daAkkurat samme tanken har jeg![]()
Har to, ene er 26 mnd, andre 10mnd![]()
Hoho tror det blir trening! Hun sov så lenge nåÅ det er så kjip når det blir sånnSatser på at hun kan
![]()
Du tørr å prøve på det igjen altså?Sørg for at hun er med på treningen denne gangen da
![]()