Hun er med meg over altDa hadde jeg kjøpt det mtp hvis du ser bort en liten stund, så kan du føle deg trygg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun er med meg over altDa hadde jeg kjøpt det mtp hvis du ser bort en liten stund, så kan du føle deg trygg![]()
Så fin
Mhm likte den godtDen var fin!![]()
Mhm falt for denSå fin![]()
Det tror jeg på.. vurderer å lage meg kaffemilkshakeDet var den også)
Karius og baktus eller bierForslag til enkel utkledning av mine to små på hhv 2år og 10mnd i dag? Har ikke tenkt å kjøpe noe, men litt artige kan de jo se uthva med oss to gamlingene?
![]()
Tror det blir veldig koseligHåper dere får en fin kveld![]()
Ikke sant. Hun går jo hjemme hele dagn. Idag så skulle de til ikea. Mannen har ferie, de skal i prinsip ingenting hele ferien så velger de å dra til ikea i rushtidenHvorfor avlyser hun? Trasig da, når man har satt av tid....
Ja ikke santUtrolig hvor lite søvn kroppen bare venner seg til egentligMen blir bedre etterhvert da
![]()
Flinke foreldre!Min mellomste var i Legoland første gang når hun var 1,5 år.
Minste har allerede vært på Tusenfryd 2 ganger hittil i år
Bra du tar det så pent, jeg hadde nok tatt meg en prat med henneIkke sant. Hun går jo hjemme hele dagn. Idag så skulle de til ikea. Mannen har ferie, de skal i prinsip ingenting hele ferien så velger de å dra til ikea i rushtiden
Men jeg har en backup plandet har jeg stort sett når hun vil finne på noe. Jeg bor langt fra byen så det koster meg tid og penger når hun avlyser i siste liten
![]()
Jeg ogsåMhm likte den godt![]()
Skjønner denHadde lekegrind tidligere, men ser ikke helt bruken for det nå :
Kjøpte på babyshop. =)Jeg også![]()
Takk for info, må sjekkes utKjøpte på babyshop. =)
Så kjipt å bestandig må ha en backup plan.. lite respekt for deres tid..Igjen så avlyser venninnen min avtalen vår.
Ikke at hun er så flink til å planlegge. Kan si "ja da sees vi torsdag" og når dagen kommer så skal hun plutselig på danskebåten eller noe.
Planlegge.... Nei.
Akkurat samme tanken har jegJa ikke santfør måtte jeg ha 9 timer søvn for å fungere
nå derimot. 4-5 timer
Hvor gammel er ditt barn forresten?![]()
Har sovet 2 dupper her.. så nå begynner jeg å våkneHm nei..legge meg nedpå mens jeg kan her.
Ikke helt våken gitt.