Juni - skravletråden

Hellåå :) idag skal vi kanskje til en venninne, men hun er sånn som kan finne på å avlyse rett før man skal ut døra eller når man er på vei :p så vi får se :) ellers så blir vi med mannen på trening igjen ;) det er backup planen :D
Hvorfor avlyser hun? Trasig da, når man har satt av tid....

Hvor skal dere? Har også lyst til Danmark, men blir ikke i år..
Lalandia:)
Blir nok både en tur innom Lalandia parken og Legoland muligens også Løveparken.
På vei hjem tar vi en tur innom. Bonbonland

Hvor gammel er lille? Her sover minstemann fra 18.30 og til ca 02.00. Så er det våken - slumre - våken -slumre helt til han har fått nok rundt senest 06.00.... Sliten mamma kan du si.... ;) Høres ut som du er i litt samme båt ;)
Hun er 11 mnd :) vi legger henne i 19 tiden, sover i vår seng, så når mannen går på sommerferie skal prosjekt sove i egen seng starte :p hun sover stort sett igjennom natta, våkner av og til fordi smokken faller ut :p men de siste dagene har hun våkna 22 :p da pleier vi å legge oss, sikkert derfor.

Tror egentlig hun våkner i 5-6 tiden fordi pappa skal på jobb. Har blitt vant til det nå ;) men i starten var det grusomt :p

Igjen så avlyser venninnen min avtalen vår.
Ikke at hun er så flink til å planlegge. Kan si "ja da sees vi torsdag" og når dagen kommer så skal hun plutselig på danskebåten eller noe.

Planlegge.... Nei.

Hun er 11 mnd :) vi legger henne i 19 tiden, sover i vår seng, så når mannen går på sommerferie skal prosjekt sove i egen seng starte :p hun sover stort sett igjennom natta, våkner av og til fordi smokken faller ut :p men de siste dagene har hun våkna 22 :p da pleier vi å legge oss, sikkert derfor.

Tror egentlig hun våkner i 5-6 tiden fordi pappa skal på jobb. Har blitt vant til det nå ;) men i starten var det grusomt :p
Utrolig hvor lite søvn kroppen bare venner seg til egentlig :p Men blir bedre etterhvert da :)

Hehe sant! :p De er med OVERALT! :smiley-ashamed004 Men altså, bare så jeg har sagt det; skal du kjøpe stengsel, kjøp den som kan brukes som lekegrind :) Jeg har den, og den er i endring hele tiden :) Fra skjerming i gangen, til lekegrind på altanen på fine dager. Veldig anvendelig greie :)
Hadde lekegrind tidligere, men ser ikke helt bruken for det nå :

Back
Topp