Juni - skravletråden

Ja. Vi skal være litt her og litt i huset deres. De har masse dyr. Hundene blir med på hytta, siden begge våres menn skal dit. Men de har ender, gås og høns jeg tenkte linnea skulle få hilse mer på:)
Kult! Det er vel stas :)

Det der har jeg i allefall ikke! :p må være myye enklere, typ litt sminke og tillaget hår, ellers har jeg nada kostymer... :p
Hmm. Jeg må tenke litt ;)
Sist skulle jeg og mannen gå som Victoria og David, sleng på 2 barn ;)

God morgen ;) Deilig da :) Hun har nok hatt en fin natt :)
Hva står på planen?
Hellåå :) idag skal vi kanskje til en venninne, men hun er sånn som kan finne på å avlyse rett før man skal ut døra eller når man er på vei :p så vi får se :) ellers så blir vi med mannen på trening igjen ;) det er backup planen :D

God morgen :) lille sov heeelt til 5:30 joo :D selv om hun våkna 22 i går kveld og var våken i nesten en time :eek: hoppa rundt i senga å var kjempe blid :p
Hvor gammel er lille? Her sover minstemann fra 18.30 og til ca 02.00. Så er det våken - slumre - våken -slumre helt til han har fått nok rundt senest 06.00.... Sliten mamma kan du si.... ;) Høres ut som du er i litt samme båt ;)

Hvor går ferien i sommer da? Vi har campingvogn, og tilbringer mange helger, samt mye av ferien i den, men er interessert i steder å dra til :)

Hvor går ferien i sommer da? Vi har campingvogn, og tilbringer mange helger, samt mye av ferien i den, men er interessert i steder å dra til :)
Her går ferien til Danmark

Back
Topp