Kult! Det er vel stasJa. Vi skal være litt her og litt i huset deres. De har masse dyr. Hundene blir med på hytta, siden begge våres menn skal dit. Men de har ender, gås og høns jeg tenkte linnea skulle få hilse mer på![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kult! Det er vel stasJa. Vi skal være litt her og litt i huset deres. De har masse dyr. Hundene blir med på hytta, siden begge våres menn skal dit. Men de har ender, gås og høns jeg tenkte linnea skulle få hilse mer på![]()
Heldige dereNå har vi sol igjen![]()
Hmm. Jeg må tenke littDet der har jeg i allefall ikke!må være myye enklere, typ litt sminke og tillaget hår, ellers har jeg nada kostymer...
![]()
SMART!Tegn svarte prikker på gule klær=bier
Svarte prikker på røde klær=marihøner![]()

Ja, litt vind da:/Heldige derevarmt også?
Desverre ikke...Sånt blir man aldri vant til
Åh, takk snuppa ♡Det er lov
Du ser ihvertfall strålende ut![]()
Han er så ordentligHvorfor så kjeedelig?![]()
Tror jeg og du er i fullstendig ulike ligaer! Hadde ikke skjønt hvordan kle meg ut som victoria i det heleHmm. Jeg må tenke litt
Sist skulle jeg og mannen gå som Victoria og David, sleng på 2 barn![]()
Så kjipt å høreTakk, blodprosenten var ikke gått opp siden mandag![]()
Innrømmer det gjerneHehepysete du da
![]()
Vind er plagsomtJa, litt vind da:/
God dagGod morgen. Herlig å føle seg litt uthvilt
HellååGod morgenDeilig da
Hun har nok hatt en fin natt
Hva står på planen?
Hvor gammel er lille? Her sover minstemann fra 18.30 og til ca 02.00. Så er det våken - slumre - våken -slumre helt til han har fått nok rundt senest 06.00.... Sliten mamma kan du si....God morgenlille sov heeelt til 5:30 joo
selv om hun våkna 22 i går kveld og var våken i nesten en time
hoppa rundt i senga å var kjempe blid
![]()
Her går ferien til DanmarkHvor går ferien i sommer da? Vi har campingvogn, og tilbringer mange helger, samt mye av ferien i den, men er interessert i steder å dra til![]()
Hvor skal dere? Har også lyst til Danmark, men blir ikke i år..Her går ferien til Danmark