Janetz
Elsker forumet
Bor dere veldig nærme? Vet ikke hvordan jeg hadde reagert.....Desverre ikke...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bor dere veldig nærme? Vet ikke hvordan jeg hadde reagert.....Desverre ikke...![]()
Hvorfor avlyser hun? Trasig da, når man har satt av tid....Hellååidag skal vi kanskje til en venninne, men hun er sånn som kan finne på å avlyse rett før man skal ut døra eller når man er på vei
så vi får se
ellers så blir vi med mannen på trening igjen
det er backup planen
![]()
Den var fin!
Hehe, stramt ansikt og ikke smil så er du langt på veiTror jeg og du er i fullstendig ulike ligaer! Hadde ikke skjønt hvordan kle meg ut som victoria i det hele![]()
Den har gått opp litt men ikke Sidney mandag. Sykehuset på tirsdag så får høre hva de sier daSå kjipt å hørehva gjør du nå da?
LalandiaHvor skal dere? Har også lyst til Danmark, men blir ikke i år..
Egentlig så tror jeg ikke på deg skjønner duInnrømmer det gjerne![]()
Hehe!!Hehe, stramt ansikt og ikke smil så er du langt på vei![]()
Høres kjempegøy utLalandia
Blir nok både en tur innom Lalandia parken og Legoland muligens også Løveparken.
På vei hjem tar vi en tur innom. Bonbonland
Hun er 11 mndHvor gammel er lille? Her sover minstemann fra 18.30 og til ca 02.00. Så er det våken - slumre - våken -slumre helt til han har fått nok rundt senest 06.00.... Sliten mamma kan du si....Høres ut som du er i litt samme båt
![]()
De er 9, 4 og 1 årHøres kjempegøy utHvor gamle er dine små?
Utrolig hvor lite søvn kroppen bare venner seg til egentligHun er 11 mndvi legger henne i 19 tiden, sover i vår seng, så når mannen går på sommerferie skal prosjekt sove i egen seng starte
hun sover stort sett igjennom natta, våkner av og til fordi smokken faller ut
men de siste dagene har hun våkna 22
da pleier vi å legge oss, sikkert derfor.
Tror egentlig hun våkner i 5-6 tiden fordi pappa skal på jobb. Har blitt vant til det nåmen i starten var det grusomt
![]()
Mine er litt små, bare 2 og 10mnd ennå, så tenker vi får oppleve lalandia om fire år -isjDe er 9, 4 og 1 år
Min mellomste var i Legoland første gang når hun var 1,5 år.Mine er litt små, bare 2 og 10mnd ennå, så tenker vi får oppleve lalandia om fire år -isj![]()
Vil jeg tro. Har du mye klær etter MJDe er søte![]()
Hadde lekegrind tidligere, men ser ikke helt bruken for det nå :Hehe sant!De er med OVERALT!
Men altså, bare så jeg har sagt det; skal du kjøpe stengsel, kjøp den som kan brukes som lekegrind
Jeg har den, og den er i endring hele tiden
Fra skjerming i gangen, til lekegrind på altanen på fine dager. Veldig anvendelig greie
![]()
Ja syns de er så skjønneSå nydelig![]()
I grunn ikke. Syk gutt her.Har du noen planer?