Addams familyForslag til enkel utkledning av mine to små på hhv 2år og 10mnd i dag? Har ikke tenkt å kjøpe noe, men litt artige kan de jo se uthva med oss to gamlingene?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Addams familyForslag til enkel utkledning av mine to små på hhv 2år og 10mnd i dag? Har ikke tenkt å kjøpe noe, men litt artige kan de jo se uthva med oss to gamlingene?
![]()
Hehe, godt uthviltHan våknet like etterpå.
Så blid![]()
Det stemmer faktiskJa. Det er med og forme humøret dagen etter
Håper dere får en fin kveldGod morgen... her er planene veldig få som vanlig for tidenmen skal sikkert være med å tenne bål i kveld
JeppHehe, selv eller?![]()
Hjelpes... Er det enkelt da??Addams family![]()
Ja, også syns jeg det er gøy med et og annet plagg til barnaHehe den er grei
Liker det merke?
Veldig, har ikke et så godt forhold til min egen mor eller far såSå søtt sagt <3 Det er veldig bra å ha et godt forhold til de![]()
![]()
Gjør ikke så vondt på salongJeppsykt vondt!!
Tja, ikke værste forslaget da.... Men tenner ikke helt. Litt ukomfortabel med det skumle hu jenta på 2... Kan jeg plage med flere forslag?
Selvfølgelig, jeg syns det er gøyTja, ikke værste forslaget da.... Men tenner ikke helt. Litt ukomfortabel med det skumle hu jenta på 2... Kan jeg plage med flere forslag?![]()
Ja takke seg tilJa, desverreMen takk og lov for at hun hadde hjelm
Uff, da! god bedring til prinsen![]()
Er ikke helt det jeg synes er gøy, så kjekt å få hjelpSelvfølgelig, jeg syns det er gøy
Og jeg skjønner akkurat hva du mener![]()
Ja enig derJa, også syns jeg det er gøy med et og annet plagg til barna
Har funnet fram Calvin Klein bodyene etter MJ til bebis ♡
Har fri fra jobb idag så utnytter det med å ta handlinga.Deilig med lite planer![]()
Nå vet ikke jeg helt hva du har i skapet da..Er ikke helt det jeg synes er gøy, så kjekt å få hjelp![]()
De er søteJa enig der
Åh de er sikkert skjønne![]()
Så kjiptHeldig med bildet, nå har det skyet over... :/
Hehe, ja du blir vel ikke yngre du hellerJo, I grunn
Terger mannen som er 6 år eldre enn meg ofte med det, men jeg må vel begynne å være forsiktig![]()