Hmmm, da skjønner jeg du er i tvil, men er kanskje lurt når hun blir eldre?Hun er med meg over alt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmmm, da skjønner jeg du er i tvil, men er kanskje lurt når hun blir eldre?Hun er med meg over alt![]()
Dagen er ennå ungBlir dårlig med skravling i dag
Disse kommer i en egen ligaWOW! og allikevel føler de seg så hjemme???? Hjelpes.... Mine svigers bor ganske nerme, ca fem minutter, men dette hadde aldri falt dem inn!![]()
Heldig du, vind og overskyet her :/Her er det sol
JeppI Kristiansand?![]()
Heldigvis ikkeEr jo ikke så liten tur![]()
Fri i morgen?Jobb på meg
Spør Shadow eller KlatremusJeg tror du overdriver![]()
Så utrolig koselig å være alene på tur med bare enJeppbare meg og eldste da..
Vært på shopping jegHva driver dere på med i dag?
Her er det den store klesvaske dagen
Tror deg
Velkommen hjemTakk søte duNå er jeg tilbake igjen
men nå ER jeg ferdig på jobb
![]()
Du pleier å gjøre det når de er på besøkVært på shopping jegog rømt unna svigers...
Vært ute i dag viJa, det fikk jeg! Var en nydelig varm dag uten solHelt ok når barna springer ute, slipper bekymre meg for solbrente barn
Hva med deg?
Så bra. Fikk 10 min eller noe her.Har sovet 2 dupper her.. så nå begynner jeg å våkne![]()
8,5 mnd nå... hun har det heldigvis ikke så travelt.Er så gøy nå når de begynner å være høyt og lavt. Hvor gammel var din igjen?
Det er ikke så mye.. hun vegynner å bli trett igjen herSå bra. Fikk 10 min eller noe her.
Ja.. må tenke litt på detHmmm, da skjønner jeg du er i tvil, men er kanskje lurt når hun blir eldre?![]()
Hihi... ikke lett å vite med disse menneneLurer på hvor det blir av mannen.
Han dro for å hive juletreet på dynge 5 minutter å kjøre unna for 1 time siden
Hadde det vært meg, hadde jeg sikkert dratt på shopping og derfor blitt forsinket.
Det er ikke likt han, nysgjerrig nå