Juni - skravletråden

Stort sett hver gang :p så jeg har gitt opp litt å spørre til tider om vi skal finne på noe :p men jeg er heldigvis ikke langsint ;)
Typisk.. noen bare er sånn... greit når det er en og annen gang men hver gang da. Har ei som er litt sånn selv... :/

Den følelsen når ungen hyler og skriker så høyt uten grunn at du skvetter og deiser mobilen av bordet på badet.

Og nå er skjermen helt knust

Idag er virkelig en dritt dag med en grinete unge

Fikk positiv test i går men hvorfor føler jeg meg kun gravid på "jobb".... xD

Fikk positiv test i går men hvorfor føler jeg meg kun gravid på "jobb".... xD
Hehe...
Høres fryktelig kjent ut, gikk rundt slik i et par uker husker jeg.

Gratulerer så mye

Hehe...
Høres fryktelig kjent ut, gikk rundt slik i et par uker husker jeg.

Gratulerer så mye
Hehe takk. Sist hadde jeg omtrent ingen plager. Hadde kanskje 3 dager jeg følte meg litt småkvalm son uten grunn. Denne uken har jeg følt meg kvalm hver dag etter lunsj. Følt meg uggen når jeg jeg går. Når jeg kommer hjem ingenting..

Skulle bare innom Cubus en kjapp tur i dag for å se om de hadde kortermet bodyer til lillemor, men så såg jeg et stativ med dongeribukser til nedsatt pris. Skulle bare se, men hun som stod der å prisa buksene sa at de kosta kun 50kr nå så da ente jeg jo opp med tre bukser til en verdi av 1597kr - betalte kun 150kr for alle tre :-D Men lillemor fikk altså kortermet bodyer altså, men vi måtte til HM for å finne de :-)
ImageUploadedByBV Forum1466689335.766727.jpg

Back
Topp