Det er nå de er billigeWhaaat! Har du begynt med julegaver nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nå de er billigeWhaaat! Har du begynt med julegaver nå?
Haha, vent å seDet tror jeg ikke noe på![]()
Det hadde jeg, men jeg kan da heller ikke gi opp livet for BV hellerMen hadde du ikke hatt noe å gjøre så hadde det vært lett![]()
Dere glemmer meg nok fortMen hva med oss som kommer til å savne deg?
Snakket faktisk med Svigerbroren min tidligere i dag om akkurat det. At logisk tenking ikke er min sterke sideNja...
Det er en fordel, men ikke +/- biten.
Man må heller være god i logikk.
Jeg er ganske god i både logikk og matematikk, jeg har tross alt studert det en gang i tiden, men denne programmeringen klarer jeg bare ikke
Ja det mener jeg også... nesten alle timene de har begynner etter 19Så dårlig gjort. Er det timer man melder seg på til burde døren være åpen
Å sånn settJoda men skal ha minimum det
Neida, vi har en planHaha, vent å se![]()
Skal du forlate oss nei?Dere glemmer meg nok fort![]()
Ble medlem i 2007, men ikke aktiv før desember 2012Hvor lang tid?![]()
De kommer jo til å miste kunder på det daJa det mener jeg også... nesten alle timene de har begynner etter 19
Her har han akkurat hatt bursdag heldigvisMin har bursdag i august. Burde egentlig begynt å finne noe..
Så da siden 2012, da har du jo brukt kort tid luraBle medlem i 2007, men ikke aktiv før desember 2012![]()
Og havnet på GaustadStor fare for det gitt![]()
Trodde dere ville ha runde tall hver dag jegMen kjære deg, det er et dagsmål
Det var lengrFikse Internett som har vært borte snart en uke![]()
Ja deilig når de sover... hun er ikke så lett på det de siste dagene. Har måttet ligge duppene med henne pga snekkeren på taketmin har spist gradvis mindre og sovet gradvis mer på natta, så nå har vi en god periode på nattesøvn. Deilig det.
Nei synes ikke detKjipt mål![]()
Tenker min får deg ei datter til så får han være fornøyd med detHer har han akkurat hatt bursdag heldigvis
Og hvor har du det i fra?Dere glemmer meg nok fort![]()
Det er de ogsåDet er nå de er billige![]()