Whaaat! Har du begynt med julegaver nå?1 julegave igjen å kjøpe...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Whaaat! Har du begynt med julegaver nå?1 julegave igjen å kjøpe...
Jeg klarer å forstå det dersom jeg leser koden, det er ganske logisk, men klarer ikke å programere selv og tro meg jeg har prøvd å lære med detÅja, da hadde jeg også holdt meg unna![]()
JeppFerdig med det nå?
Ja egentlig. Så er ikke ofte vi er i byen kan du siLangt nok med vogn..
Regner med hun er god på overtale ogsåSelvfølgelig må vi ta med sjefen selv på et slikt viktig oppdrag, er ikke det opplagt![]()
Kjøper. Hele året jegWhaaat! Har du begynt med julegaver nå?
RonjaR truer med å forlate oss når hun når totalt 200.000 innlegg.Hvilket oppdrag?
Så flink du erJepp) nå kan jeg forhåpentligvis bare skru på roboten i morgen
Hvem mangler du til?1 julegave igjen å kjøpe...
Ha ha såpass jaRonjaR truer med å forlate oss når hun når totalt 200.000 innlegg.
Dersom hun gjør det kommer vi på besøk og tvinger henne til å installere appen på nytt![]()
Min kjære mannHvem mangler du til?
1 julegave igjen å kjøpe...
Oi det var tidlig1 julegave igjen å kjøpe...
Han trives veldig godtAahtrives han?
Regner med man må være god i matte til sånt?Jeg klarer å forstå det dersom jeg leser koden, det er ganske logisk, men klarer ikke å programere selv og tro meg jeg har prøvd å lære med det
Det kommer til å gå fortHar fortsatt 35 igjen her
Ja er godt det også. Skal ut å male sammen med mannen straks.. må bare vente på at mini sovnerGjør det, høres veldig godt ut det også![]()
Hehe, det er ikke alt man trenger å til byen forJa egentlig. Så er ikke ofte vi er i byen kan du si![]()
Takk snuppaSå flink du er
Ja jeg har aldri vært så tidlig ute med nesten alle gavene førOi det var tidlig
Tror nok ikke det vil være noe problemRegner med hun er god på overtale også![]()