Hva ønsker han seg?Min kjære mann
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva ønsker han seg?Min kjære mann
Gikk litt saktere nåDet kommer til å gå fort
I grunn ikke jeg heller.Tror nok ikke det vil være noe problem
Det vet jeg ikkeHva ønsker han seg?
Du lager en løkke så drar du tråden gjennom slik at det former en ny løkke og strammer til. Slik gjentar man helt til ønsket lengdeHva mener du? Lett tråd?
Kanskje han er like vanskelig som min? Han ønsker seg aldri noenDet vet jeg ikke
Ikke min hellerKanskje han er like vanskelig som min? Han ønsker seg aldri noen
Nja...Regner med man må være god i matte til sånt?
Vet ikke... sendte melding til hun som har treningen.. de har vist begynt å stenge døra kl 19.. så da må man ha ett fri flex kort for å komme seg inn :/Hvorfor fikk ikke du beskjed da?
Ja, men kjipt når man allerede har kommet seg opp av godstolenKanskje like greit da![]()
Slik var det da jeg også ammet... men hun begynte å sove hele natta fra hun var 6 uker, men de 2 siste nettene har hun vært mye urolig og våknet... skjønner ikke hvorfor hun styrer sånn...Ja, den gjør det. Det får den trolig, de fleste kvelder sover hun nå til jeg legger meg, så ammer jeg en gang da og kansskje en gang til før det er morgen,
Men hadde du ikke hatt noe å gjøre så hadde det vært lettTror ikke det, har for mye annet å gjøre
Sånn er det for meg også noen ganger. Men er litt luksus å bare sitte i sofaen ogsåHehe kjenner til den.
En time før jeg skal hente snuppa angrer jeg meg på at jeg ikke har sovet men bare sittet i sofaenjaja sånn går det
Kanskje han får din da
Nysgjerrig spørsmål, når du donerer melk, har du strenge reguleringer på hva du kan spise selv?
Min har bursdag i august. Burde egentlig begynt å finne noe..Ikke min heller
Fikse Internett som har vært borte snart en ukeHva skal han?
Kjipt målNei men det er målet
Så dårlig gjort. Er det timer man melder seg på til burde døren være åpenVet ikke... sendte melding til hun som har treningen.. de har vist begynt å stenge døra kl 19.. så da må man ha ett fri flex kort for å komme seg inn :/
Stor fare for det gittDu hadde vel brutt sammen da![]()
min har spist gradvis mindre og sovet gradvis mer på natta, så nå har vi en god periode på nattesøvn. Deilig det.Slik var det da jeg også ammet... men hun begynte å sove hele natta fra hun var 6 uker, men de 2 siste nettene har hun vært mye urolig og våknet... skjønner ikke hvorfor hun styrer sånn...