Makan, så flink du er1 julegave igjen å kjøpe...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Makan, så flink du er1 julegave igjen å kjøpe...
Jeg bestemte fot det ,det året jeg endte opp med å handle gaver 23 des også sykdom og dødsfall før jul.Det var ingen dum idé altsåkanskje jeg burde gjøre sånn! Jeg hater jo julerush og julehandel
blir så hissig
![]()
Hoho! Men fader hva kjøper man a? Ser liksom ikke for meg at jeg skal kjøpe julegave til noen i juni (selv om jeg burde handle nå) unngå desember rushetDet er nå de er billige![]()
Det hammrer mer ut enn innPå dagtid sover min på trilletur (og desverre ikke etter vogna stopper lenger. Våkner oftest før vi er hjemme) eller evt en kort dubb på fanget om hun sovner under amming, stort sett om vi er sent ute med å trille
R greit fornøyd med detMakan, så flink du er![]()
HahaRonjaR truer med å forlate oss når hun når totalt 200.000 innlegg.
Dersom hun gjør det kommer vi på besøk og tvinger henne til å installere appen på nytt![]()
Det folk likerHoho! Men fader hva kjøper man a? Ser liksom ikke for meg at jeg skal kjøpe julegave til noen i juni (selv om jeg burde handle nå) unngå desember rushet![]()
Sant det men min mor kun bor 10 min kjøring unna daDet ville jeg gjort
Kjekt med barnevakt i nærheten også vettu![]()
Litt rart det også.Usj da....økedøgn??![]()
Det tar du i løpet av ferienNeida, "bare" 13000![]()
Og nå er jeg overGrattis med detpent tall!!
Det er den absoluttSofaen er fantastisk!![]()
Du får ikke forlate ossHaha
Synes jeg snart har gjort mitt her inne![]()
Men du har jo i gjennomsnitt over 3.000 innlegg i mnd... blir jo ikke så lenge tilNeida, "bare" 13000![]()
Nei der går faktisk grensaDet hadde jeg, men jeg kan da heller ikke gi opp livet for BV heller
Jeg er ofte den som løper rundt 23 desJeg bestemte fot det ,det året jeg endte opp med å handle gaver 23 des også sykdom og dødsfall før jul.
Men resten av oss er ikke enige..Haha
Synes jeg snart har gjort mitt her inne![]()
Ja, men trilletur er jo langt hjemmefra... ;-)Det hammrer mer ut enn inn![]()
Nei Slovakia -englandEngland russland i dag?
Ja men jeg handler ikke gaver på ebay egtJeg er ofte den som løper rundt 23 desmen i år kan jeg prøve å endre det.
Eller så har man jo ebay![]()