Må ha litt innlegg hver dagÅ sånn settgodt å høre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ha litt innlegg hver dagÅ sånn settgodt å høre!
He he det burde hanTenker min får deg ei datter til så får han være fornøyd med det![]()
Sleng deg i sofaen!MJ lagt. Gulvet nesten støvsugd. Mangler bare litt
Nesten 200.000 innlegg PP 4 år?? WowBle medlem i 2007, men ikke aktiv før desember 2012![]()
Og jeg må henge opp klærDa har det roet seg litt ned her så da går jeg og pusser tennene på eldste
Blir sååå koselig!Mannen leverte båt i dag forresten. Masse fri meg med og jentene våre![]()
Tar du mine også?Og jeg må henge opp klær![]()
Hehe jaTenk på navn som veronika, Natalie, Othilie osv
Det læres fort heldigvis![]()
Usj da....økedøgn??Men sa ikke jeg at denne babyen nå sover til 23 ca når jeg legger meg?
For jeg er nemlig tilbake i senga og tilbyr andre puppen til hun som for en halvtime siden avsluttet den forrige...
Det var lite!UPS bare 6 % igjen
På dagtid sover min på trilletur (og desverre ikke etter vogna stopper lenger. Våkner oftest før vi er hjemme) eller evt en kort dubb på fanget om hun sovner under amming, stort sett om vi er sent ute med å trilleJa deilig når de sover... hun er ikke så lett på det de siste dagene. Har måttet ligge duppene med henne pga snekkeren på taket
Veldig av og påDa ble det fryktelig stille igjen
Hun har pratet med sjefen og han skulle ordne med kortene..De kommer jo til å miste kunder på det da
Er 14 % nåDet var lite!![]()
Grattis med detJippi, da har jeg totalt 46.000 innlegg på bv og dagens mål er nådd.
Da er resten bare bonus![]()
Det var det jaVeldig av og på![]()
Neida, "bare" 13000Ikke så alt for mye igjen da![]()
Det var ingen dum idé altsåKjøper. Hele året jeg
England russland i dag?Yey tid for fotballkamp