Juni - skravletråden

Hva mener du? Lett tråd?
Du lager en løkke så drar du tråden gjennom slik at det former en ny løkke og strammer til. Slik gjentar man helt til ønsket lengde

Ja, den gjør det. Det får den trolig, de fleste kvelder sover hun nå til jeg legger meg, så ammer jeg en gang da og kansskje en gang til før det er morgen,
Slik var det da jeg også ammet... men hun begynte å sove hele natta fra hun var 6 uker, men de 2 siste nettene har hun vært mye urolig og våknet... skjønner ikke hvorfor hun styrer sånn...

Hehe kjenner til den.
En time før jeg skal hente snuppa angrer jeg meg på at jeg ikke har sovet men bare sittet i sofaen :p jaja sånn går det
Sånn er det for meg også noen ganger. Men er litt luksus å bare sitte i sofaen også :)

Kanskje han får din da :p
Nysgjerrig spørsmål, når du donerer melk, har du strenge reguleringer på hva du kan spise selv?

Faktisk ikke utenkelig at han får min nei. Siden han er født til termin er han ikke av de prioriterte (Det er de minste, premture, skjøre små vesen) Men min melk kan ikke gis til de prioriterte aller minste små vesen, for jeg har hatt cmv (en virusinfeksjon halve befolknignen har hatt) men min melk kan derimot brukes til babyer over 2 kilo eller noe sånn. Og det er han. Men ingen vet hvem sin melk han får, selvsagt,

Jeg har ikke strenge restriksjoner. Jeg er bedt om å være måteholden med sånn "luft i magen"-mat. Og unngå jordbær og skalldyr.

Skalldyr spiser jeg ikke, men GJETT om jeg skal ha jordbærfest når jeg nå altså leverer inn pumpa en dag.

Vet ikke... sendte melding til hun som har treningen.. de har vist begynt å stenge døra kl 19.. så da må man ha ett fri flex kort for å komme seg inn :/
Så dårlig gjort. Er det timer man melder seg på til burde døren være åpen

Slik var det da jeg også ammet... men hun begynte å sove hele natta fra hun var 6 uker, men de 2 siste nettene har hun vært mye urolig og våknet... skjønner ikke hvorfor hun styrer sånn...
min har spist gradvis mindre og sovet gradvis mer på natta, så nå har vi en god periode på nattesøvn. Deilig det.

Back
Topp