Juni - skravletråden

ja, Men ikke avgjort enda ?
Det klarer du med glans.
Hva skal serveres?
Ja jeg gjør det. Men virker ikke som de har troa på meg å det er litt leit. Får aldri lov Å prøvd å planlegge dagen selv, alltid ferdig liste til meg, og når de spør. Går det bra ? Tror du at du klarer selskapet alene ? Hello 20 personer Liksom.

Biff stroganoff og en bløtkake :)

Det skjønner jeg, men blir det ingen is fremover nå?
De har softis på mix her, men blir jo ikke det samme :p vi får se hvordan formen min er. Jeg sovnet av en times tid og grusomt vondt i bekkenet, men er så verdt det !! :D

ja, Men ikke avgjort enda ?

Ja jeg gjør det. Men virker ikke som de har troa på meg å det er litt leit. Får aldri lov Å prøvd å planlegge dagen selv, alltid ferdig liste til meg, og når de spør. Går det bra ? Tror du at du klarer selskapet alene ? Hello 20 personer Liksom.

Biff stroganoff og en bløtkake :)
20 personer er ikke mange.
Snu litt på det.
Jo mindre de tror på deg, jo mer klarer du å bevise :)

Tar med meg kroppen min i dusjen for en god og varm dusj før leggetid :) kanskje vi prates etterpå. Får ikke sove enda. Kynnerne starter på denne tiden. Snakkes :)

Aldri så veeeeeldig klar for senga tidlig som når vi skal rydde huset før vi legger oss

Jeg er stuptrøtt.
Og eldstemann får en kompis på besøk i morgen formiddag så vi skal liksom rydde. Jeg bretter egentlig klær...
Håper dere er ferdig nå!

Så kjedelig da :O håper alt er i orden da :)

Ja herregud jeg hadde sex drømmer om andre gutter og mannen til vi hadde sex. Har ikke hatt tid i det siste og på kvelden orker jeg ikke :p

Så bra :D hørtes veldig koselig ut :D
Her spiste vi på fridays og koste oss sikkelig :D neste gang er han farfar igjen også ville han ta med oss til dyreparken i august :D
Det er veldig forståelig at du ikke orker å ha det nå som det er nærme slutten ;) Men da får det gå god for å drømme om det :D Synes de siste ukene dine har gått så fort :o Ikke lenge siden du sa til meg du ar i uke 34 :o Helt sykt :)

Så koselig med fridays :) Og at han ville ha dere med til dyreparken :) Har dere vært der før?

Back
Topp