Juni - skravletråden

Du skulle sett stua mi. Det er omtrent sånn som du beskrev, bare enda verre. Og jeg har bare en unge. Men er i grunn enig i at det er deiligere å stå opp til et noenlunde ryddig hus. Men kleshaugen her får vente. Flaskevasking derimot, kan ikke.
Flaskene derimot står over her. Det ble ikke plass i oppvaskmaskina

Det skal være sagt, flaskene er pumpedeler. Ungen tar ikke flaske, jeg bare pumper til melkebanken.

Jeg tar noe av klærene, fordi det et ganske lett. Mannen vasker opp, og rydder med det av spisebordet.
Noen må plukke opp alt som ligger på gulvene så vi kan dra en mopp eller støvsuger over. (Vi har hund.)

Det blir nok levelig, men slett ikke helt rent og ryddig. Bare greit nok.

Nei det hadde jeg i natt :O så pretty little liars og drømte at Andreas var 45 wtf ... :p æææææ! Freaket ut :p

Høres ut som en koselig dag for hun :D

Mannen tørr ikke installere det han :p så koselig da :D var det ikke med noen venner? :) takk og like måde snuppa mi ❤️ fikk ryddet gangen nesten som jeg ville så da er jeg fornøyd :) skal møte svigerfar i 3 tiden så jeg kan slappe av og forhåpentligvis få sove litt :D
DA var jeg tilbake ;) Tok hunder år med denne pc`n :o Så mye frem og tilbake for å få wifi :( OGså har jeg fartet rundt i hele dag ;)

Ja det må jeg si var en syk drøm :p Preggo drømmer er morsomme ;)

Hun hadde det kjempe hyggelig :D

Vi har vært å spist hjemme hos et vennepar :) Så god mat og kejmpe hyggelig ;) Håper du hadde det gøy med svigerfar :)

det tror jeg på

England !
Og du er kokk, så regner med at du vil klare å lage det selv så lett som en plett :)

Forresten, er det en eneste ting jeg vil anbefale deg å prøve så er det whiskey-sausen til biff

Flaskene derimot står over her. Det ble ikke plass i oppvaskmaskina

Det skal være sagt, flaskene er pumpedeler. Ungen tar ikke flaske, jeg bare pumper til melkebanken.

Jeg tar noe av klærene, fordi det et ganske lett. Mannen vasker opp, og rydder med det av spisebordet.
Noen må plukke opp alt som ligger på gulvene så vi kan dra en mopp eller støvsuger over. (Vi har hund.)

Det blir nok levelig, men slett ikke helt rent og ryddig. Bare greit nok.
Du pumper fortsatt til melkebanken? Flott!
Greit nok er mer enn bra nok med tre unger og hund mener nå jeg. Trenger ikke å skinne hele tiden.

Du pumper fortsatt til melkebanken? Flott!
Greit nok er mer enn bra nok med tre unger og hund mener nå jeg. Trenger ikke å skinne hele tiden.
Fortsatt ja, men ikke mye lenger, bare fylle de glassene jeg har så avslutter jeg. Hun er jo snart et halvt år.

Skinne gjør her aldri, og godt nok er egentlig å overdrive i forhold til hva vi normalt sett oppnår, men.. Sånn er det

DA var jeg tilbake ;) Tok hunder år med denne pc`n :o Så mye frem og tilbake for å få wifi :( OGså har jeg fartet rundt i hele dag ;)

Ja det må jeg si var en syk drøm :p Preggo drømmer er morsomme ;)

Hun hadde det kjempe hyggelig :D

Vi har vært å spist hjemme hos et vennepar :) Så god mat og kejmpe hyggelig ;) Håper du hadde det gøy med svigerfar :)
Så kjedelig da :O håper alt er i orden da :)

Ja herregud jeg hadde sex drømmer om andre gutter og mannen til vi hadde sex. Har ikke hatt tid i det siste og på kvelden orker jeg ikke :p

Så bra :D hørtes veldig koselig ut :D
Her spiste vi på fridays og koste oss sikkelig :D neste gang er han farfar igjen også ville han ta med oss til dyreparken i august :D

Back
Topp