Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, svigerfar eier den. Men er bare vi som bruker den. Kjempe heldige!!Er det deres båt?![]()
Strikker på en bobleshortsKjekt for alle parter høres det ut som
Hva strikker du nå?
Ja, det hjelper på med menn som liker å holde på med mat og sliktSnuppa er 2 år og poden 4.5 måned
Hjelper å ha en mann som liker å bake![]()
2 shorts på vera modaHva har du kjøpt?
Åhhh det ser nydelig ut
Når man har under 4 timer på å spise samt drikke nok for en hel dag skal det ikke mye til å forstå at det ikke gårDet hørtes ikke veldig familievennlig ut neiog ihvertfall ikke sunt for kroppen..
Okei. Hvor er oppskriften fraStrikker på en bobleshorts
Har du hatt en fin lørdag da?
Ja, det hjelper på med menn som liker å holde på med mat og sliktmin kan steke grandis
ble kaka suksess?
Nam! Det så godt ut
Femåringen vil helst at jeg skal sitte med henne i natt, hun har savnet meg så veldig de fire timene jeg var borte i kveld ;-)
Er ikke sånt tilbud her og med dårlig planlagte åpningstider i svømmehallen er det umulig å komme seg dit uten barn og med snuppa på 4 blir det dårlig trening![]()
Skjønner deg godt. Håper det snart går over ❤
Uff da, stakkars lille kroppen
Bra han har det fint i bæresjal![]()
Fikk oppskrifta av bestemora mi, og har ikke forsida, så vet ikkeOkei. Hvor er oppskriften fra?
Jada. Dagtur til hytten for å feire oldemor til ungene og senteret for litt shopping helt tidlig i dag før vi reiste![]()
AhaDet vet vi ikke ennu, den skal stå i fryseren over natta
Heldig med mannen, han er veldig glad i å lage mat og bake, flink er han og![]()
Okei dasåFikk oppskrifta av bestemora mi, og har ikke forsida, så vet ikke
Så koselig med bursdag. Hadde dere finvær?