Og det var sannelig på tideÅ så herligGratulerer med en milepæl
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og det var sannelig på tideÅ så herligGratulerer med en milepæl
![]()
ja, Men ikke avgjort enda ?Du tok feil
Ja jeg gjør det. Men virker ikke som de har troa på meg å det er litt leit. Får aldri lov Å prøvd å planlegge dagen selv, alltid ferdig liste til meg, og når de spør. Går det bra ? Tror du at du klarer selskapet alene ? Hello 20 personer Liksom.Det klarer du med glans.
Hva skal serveres?
De har softis på mix her, men blir jo ikke det sammeDet skjønner jeg, men blir det ingen is fremover nå?
Ikke spesielt interessert ?Er det dette fot---, fot*** fot???? dere snakker om
20 personer er ikke mange.ja, Men ikke avgjort enda ?
Ja jeg gjør det. Men virker ikke som de har troa på meg å det er litt leit. Får aldri lov Å prøvd å planlegge dagen selv, alltid ferdig liste til meg, og når de spør. Går det bra ? Tror du at du klarer selskapet alene ? Hello 20 personer Liksom.
Biff stroganoff og en bløtkake![]()
Skjønner ikke hva du snakker omIkke spesielt interessert ?![]()
KjektKanskje, vi har ikke helt bestemt oss.
Har årskort så vi kan bare brå bestemme oss dersom vi ønsker det
Ikke så lenge igjen nå.Tar med meg kroppen min i dusjen for en god og varm dusj før leggetidkanskje vi prates etterpå. Får ikke sove enda. Kynnerne starter på denne tiden. Snakkes
![]()
Ikke vært der på mange år nå, så blir gøy!Vi skal i sept![]()
Ja.Æsj, det er jo kjedelig..
God nattSmørkrem kaka er ferdig bakt og puttet i fryseren. Så i morra finner vi ut om den egner seg som iskake
Nu skal vi legge oss og håper på en god natts søvn. God natt![]()
Uansett er det bare et kanskje vi ser hverandre uten å hvite det.KjektDa sees vi kanskje da
![]()
Håper dere er ferdig nå!Aldri så veeeeeldig klar for senga tidlig som når vi skal rydde huset før vi legger oss
Jeg er stuptrøtt.
Og eldstemann får en kompis på besøk i morgen formiddag så vi skal liksom rydde. Jeg bretter egentlig klær...
Det er veldig forståelig at du ikke orker å ha det nå som det er nærme sluttenSå kjedelig da :O håper alt er i orden da
Ja herregud jeg hadde sex drømmer om andre gutter og mannen til vi hadde sex. Har ikke hatt tid i det siste og på kvelden orker jeg ikke
Så brahørtes veldig koselig ut
Her spiste vi på fridays og koste oss sikkeligneste gang er han farfar igjen også ville han ta med oss til dyreparken i august
![]()
Hehe, nå blir det fart på sakeneOg det var sannelig på tide![]()
Kanskje han lærer å gå i løpet av sommerenHehe, nå blir det fart på sakene![]()
Helt klart bedre og penereHåper det, bedre Enn persienne hvertfall
Så kjedelig daHan er på jobb.. Igjen.,
Så heldige dere erNei, svigerfar eier den. Men er bare vi som bruker den. Kjempe heldige!!
Har dere båt?![]()