LurtInvitere på middag hos dere en dag bare da?
Fylle en kurv med div.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
LurtInvitere på middag hos dere en dag bare da?
Fylle en kurv med div.
Hvem vinner?Vi ser på kamp
Flaskene derimot står over her. Det ble ikke plass i oppvaskmaskinaDu skulle sett stua mi. Det er omtrent sånn som du beskrev, bare enda verre. Og jeg har bare en unge. Men er i grunn enig i at det er deiligere å stå opp til et noenlunde ryddig hus. Men kleshaugen her får vente. Flaskevasking derimot, kan ikke.
det tror jeg påDet kan jeg love deg at det var også![]()
England !Hvem vinner?
DA var jeg tilbakeNei det hadde jeg i natt :O så pretty little liars og drømte at Andreas var 45 wtf ...æææææ! Freaket ut
Høres ut som en koselig dag for hun
Mannen tørr ikke installere det hanså koselig da
var det ikke med noen venner?
takk og like måde snuppa mi
fikk ryddet gangen nesten som jeg ville så da er jeg fornøyd
skal møte svigerfar i 3 tiden så jeg kan slappe av og forhåpentligvis få sove litt
![]()
Og du er kokk, så regner med at du vil klare å lage det selv så lett som en plettdet tror jeg på
England !
Du pumper fortsatt til melkebanken? Flott!Flaskene derimot står over her. Det ble ikke plass i oppvaskmaskina
Det skal være sagt, flaskene er pumpedeler. Ungen tar ikke flaske, jeg bare pumper til melkebanken.
Jeg tar noe av klærene, fordi det et ganske lett. Mannen vasker opp, og rydder med det av spisebordet.
Noen må plukke opp alt som ligger på gulvene så vi kan dra en mopp eller støvsuger over. (Vi har hund.)
Det blir nok levelig, men slett ikke helt rent og ryddig. Bare greit nok.
Fint på messa?Påtur hjem fra messe. Ungen sover i bilen og jeg nyter stillhet etter massene med folk![]()
Holder du med de?det tror jeg på
England !
JaHuff da. Du får bite han i nesahva har du tømt utover?
Det skjønner jeg, men blir det ingen is fremover nå?Da er vi i byen og siste turen her på en stund. Stress med nyfødt baby og sentrumkose oss masse skal vi og nyte ett godt måltid
![]()
Er det dette fot---, fot*** fot???? dere snakker omHolder du med de?
gjør nok detOg du er kokk, så regner med at du vil klare å lage det selv så lett som en plett
Forresten, er det en eneste ting jeg vil anbefale deg å prøve så er det whiskey-sausen til biff
JaHolder du med de?
Er 1-1Hvem vinner?
Du tok feildet tror jeg på
England !
Fortsatt ja, men ikke mye lenger, bare fylle de glassene jeg har så avslutter jeg. Hun er jo snart et halvt år.Du pumper fortsatt til melkebanken? Flott!
Greit nok er mer enn bra nok med tre unger og hund mener nå jeg. Trenger ikke å skinne hele tiden.
God kveld kjære degGod dag damer
Altfor lenge siden jeg har hvert innom.
Merker jeg blir sliten av omtrent ingenting og blir da også sliten av å holde følge med her inne![]()
Det klarer du med glans.gjør nok deti morgen skal jeg være alene på jobb å kjøre et selskap alene, gleder meg skikkelig ! Får endelig vidt hva jeg kan
Ja![]()
Å så herligJippi, jippi, jippi, endelig.
Lille U reiste seg på egenhånd.
Jeg ble så glad at tårene begynte å trille
Så kjedelig da :O håper alt er i orden daDA var jeg tilbakeTok hunder år med denne pc`n
Så mye frem og tilbake for å få wifi
OGså har jeg fartet rundt i hele dag
Ja det må jeg si var en syk drømPreggo drømmer er morsomme
Hun hadde det kjempe hyggelig
Vi har vært å spist hjemme hos et venneparSå god mat og kejmpe hyggelig
Håper du hadde det gøy med svigerfar
![]()