Skal si fra ja er dårlig når det er sånnÅ er så kjedelig med dårlig kommunikasjon Send de en Mail og si ifra om at det må bli bedre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal si fra ja er dårlig når det er sånnÅ er så kjedelig med dårlig kommunikasjon Send de en Mail og si ifra om at det må bli bedre!
Tusen takk snuppa miLykke til snappa
Awww takk jeg nyter i stede for å klage for det meste for klaging blir bare irritasjon hos meg uansett kynnere er bra detGodt det ikke er så lenge igjen kjære deg Du er ei tøff jente
Nei, var vel forrige uke tror jeg har gått unnaEhh, det er ikke mange dagene siden du begynte på den Eller?
Nyyyydelig uansett
Tror vi nok er mange om denHelt enig, samme tankegang her
De vokser fort de små hvor gammel er din?Da var plutselig alle klær i 74 pakket unna
Aw takk søtaDen var nydelig
Skulle ønske jeg var like flink som deg
Tusen takkSå fin den er
Voldsomt fort også. Hun er 5 1/2 mnd nåDe vokser fort de små hvor gammel er din?
Du selger ikke da?Aw takk søta
Enig! Er hekta på skamAltså.. Jeg vet ikke om noen følger med på SKAM her, men må bare si at jeg ler meg skakk ihjel Er ikke bare klippene, men enkelt av de meldingene de legger ut på siden dens er helt latterkrampe
Her er hun 11 mnd. Bodyer i 86 fra hm er på håret så de går. Så lang i overkroppen. Men bruker fremdeles både 74 og 80 i bukserVoldsomt fort også. Hun er 5 1/2 mnd nå
Hehee. Har ikke solgt strikking enda.Du selger ikke da?
Det burde du gjøreHehee. Har ikke solgt strikking enda.
Lang i overkroppen her også. 80 er perfekt i str nåHer er hun 11 mnd. Bodyer i 86 fra hm er på håret så de går. Så lang i overkroppen. Men bruker fremdeles både 74 og 80 i bukser
Nja. Problemet er vel ofte at det tar lang tid å strikke det meste. Garn koster. Og mange vil ikke betale særlig mye mer enn bare garnetDet burde du gjøre
Sol og varme altså?For et vær vi har om dagen! Blir mye kos i skyggen nå
Buksene i 80 må brettes flere gangerLang i overkroppen her også. 80 er perfekt i str nå
Buksene er litt lange.
Jeg ser den. Da blir det litt kjipt å selge det:/Nja. Problemet er vel ofte at det tar lang tid å strikke det meste. Garn koster. Og mange vil ikke betale særlig mye mer enn bare garnet