Toppers jenta storkosa seg med de og jeg fikk gjort det jeg skulle hos legenHvordan gikk det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toppers jenta storkosa seg med de og jeg fikk gjort det jeg skulle hos legenHvordan gikk det?
Hehe er en time jeg har utsatt lenge å bestille så var på høy tid. Fikk meg de henvisningene jeg trengte iallefallTenkt jo ikke at det nødvendig vis må ha med sykdom å gjøre for å gå til legen Da går det jo fort unna
TakkLykke til hos legen
Og du som er så kreativ og dyktig. Hva holder du på med nå på sy-og strikkefronten?
send hit jeg fryserVaaaarmt! ! Jeg dør på meg...
Det skjønner jeg
Dere flytter til noe større?
Det er bra du fikk de med Er fæl på å utsette timer selvHehe er en time jeg har utsatt lenge å bestille så var på høy tid. Fikk meg de henvisningene jeg trengte iallefall
Åjåj! Spennende tider. Hvordan er formen?Ja, plutselig så bare raste tiden avgårde 9 juli er termin.
Ja. Er sånne "små" ting som man burde gjøre noe med. Men føler ikke det er akutt nok for å dra til legen når det egentlig er detDet er bra du fikk de med Er fæl på å utsette timer selv
Haha, ja ikke sant! Huff.. Var i Bodø forrige uke. Da vi kom var det 8 grader og sur vind. Da er det ikke bare litt surt ute engang, da er det jo rett og slett kaldt! Brr... Tok seg opp utover i uka da.Oi oi, ja da blir det sommer
Er temmelig ustabilt i Trøndelag og, en dag er det knallvær, neste dag er det grått og surt. Hvem vet, kanskje kommer det haggelbyger i morra, det har hendt før
Ehh, det er ikke mange dagene siden du begynte på den Eller?Vis vedlegget 180151
Ikveld skal denne fullføres! Gleder meg til å se den på jenta mi
Helt enig, samme tankegang herJa. Er sånne "små" ting som man burde gjøre noe med. Men føler ikke det er akutt nok for å dra til legen når det egentlig er det
Så fin den erVis vedlegget 180151
Herlige sommerdagJippi.
Første dag i første sommer måned
God dagGod morgen alle sammen
Takk, det samme til degHa en fin 1.juni alle saman
Nei kan skje når som helstDa er det ikke lenge til dere har en baby i hus nei
Den var nydeligVis vedlegget 180151